Ejen Dropship??? 0



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif



Salam malam semua..emmmm malam ni tangan ibu gatal sangat nak menaip. Boring sangat ke, apa pon ibu tak tahu. Ibu rasa macam sekarang ni ibu bosaaaaaaaaaaaaaan sangat, ibu rasa macam nak buat sesuatu la. Ibu nak buat kerja dari rumah, buat sesuatu yang boleh mendatangkan duit. 


Betul betul tahap bosan ni, sungguh! Ibu nak buat apa ek? jadi ejen dropship ke apa ke...nak buat sesuatu yang boleh dijual ke..apa ke...tapi ibu rasa kalau jadi ejen dropship untuk sesuatu produk yang dah sedia ada bagus jugak..


Ibu tinggal promote jek...ambik komisen, bukannya ibu rugi apa pun kan?? hemmmm...bukan apa kalau dulu masa ibu kerja dulu sentiasa ada duit kat tangan. Bila ada duit sendiri senang hati nak belanja apa pon takde siapa yang nak marah kan? duit sendiri dan hati kita pon lebih tenang. Nak menyimpan pon boleh sebab ada duit lebih.


Macam skang ni bukan tak boleh belanja ke apa ke..cuma duitnya terhad kan nak menyimpan pon susah jugak. Ibu rasa adalah lebih baik ibu cuba cuba buat sesuatu yang berfaedah mulai dari sekarang, sebab ibu nak tunggu sampai bila lagi kan? tungguuuuuu jek tapi tak mendatangkan apa2 keuntungan tu sama dengan kerja yang sia sia.


Dari ibu duduk goyang kaki main tenet jek kat rumah lebih baik ibu gunakan 2 benda ni dengan baik dan bermakna. Dalam fikiran ibu ni dah ada benda nak dicuba, tapi masih dalam mood malu2 dan ragu2. Mungkin ibu kena buat solat istikharah dulu la. Yes! itulah yang ibu rasa ibu kena buat.


Baiklah..ibu buat solat istikharah dulu pastu baru ibu putuskan sama ada ibu akan teruskan ke tidak dengan niat ibu tuk jadik ejen dropship bagi satu produk ni. InShaaAllah dipermudahkan olehNYA. Aamiin yarabbal alamiin, Laila hailla anta subhanaka inni kuntum minadzolimin. Rabbanazalamna amfusana waillamtaghfirlana watarhamna lannaku nannaminal khosiriin. Aamiin aamiin yarabbal alamiin.



hehehe



PS : kena cuba, tak cuba tak tahu.





kalau suka LIKE k... :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...