Perap memerap.... 1



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam malam semua..malam ni rajin apdet, sambil tengok TV..syok pulak. Sebenarnya ibu ni keletihan..hari ni kerja lebih siket..perap memerap bahan tuk BBQ nanti kat Teluk Gorek. Tak sabar ibu sebenarnya nak cuti cuti kat Gorek Bay-Endau Mersing ni..


Kali ni pergi ngan family...tu yang seronok sangat, belum pergi dah seronok jangan nak seronok sangat. huhu perginya besok, tu yang tadi ibu dah sibuk sibuk kat dapur ha sensorang buat kerja...sedih ibu huhuhu..jadik sapa yang makan tuh kalau ada kurang tuh mintak maaf lah


Jangan komplen eh? penat tahu?...makan jek jangan banyak bunyi hihi


dalam sibuk sibuk nak sediakan bahan BBQ tu kenalah masak jugak
kang kesian anak3 n bapaknya nak makan kang takde benda nak makan
masak jugak satu lauk ni..ngan ikan goreng
seddap jugak tewww :)



Udang/prawn...
bahan perap ni ibu main hentam jek..
boleh lah tu..



Lamb Chop...
nipis jek chop nya ha...oklah tu
Syukur ada..buat lengkap rasa
huhu



sotong/squid...
sotong ni bakar gitu jer pon sedap kan?? sama gak ngan udang..
tapi tulah special kan..ngan keluarga
tu semangat nya lebih lagi hihi




ayam....
ermmm kali nih semua bahan perap ibu nampak kekuning kuningan kehijau hijauan
sebab ibu masukkan kaun ketumbar sekali dalam blander
saja nak cuba apa beza rasa kelainannya kan??
selalu tengok kat Food Channel macam tu
nak jugak cuba hihi


P/S : Oklah...lenkali ibu apdet cerita holiday kami pulak ye...semoga semuanya berjalan dengan lancar dan selamat. Aamiin.





kalau suka LIKE k... :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...