Masa gembira bersama sama :) 2



 photo bismillah_zpse3a79df3.gif


Salam petang semua...ada dengar tak lagu k pop kat blog ibu ni? jangan marah ye...ibu bukanlah tak sedar diri dah tetua minat k pop. Bukan ibu minat fanatik ye..ibu TERRsuke dengar 2 lagu ni...TERRR...tak taulah cemana boleh TERRRsuke. Maaf banyak banyak..tapi bila dengar lagu ni cam boleh goyang goyang kepala ibu yang kadang  kadang letih jaga anak3 katt rumah ni...


Ibu cuma minat tengok drama korea je...kalau lagu lagu ni biasa jek tak lah fanatik mana pon...cuma TERRsangkut 2 lagu ni..itu jee...eh dah kenapa ibu kemain lagi duk sibuk nak menerangkan tentang ini semua?? huhuhu...ibu takut ada yang tak senang lak dengar lagu ni bila masuk blog ibu...potong stim jek kan...maaf yeee maaf sangat huhu..


lama tak masuk gambar selfie...hihi
saja ngetest gincu yang ayah belikan ni ha...
warna merah meletop
dia kata ok kita ok je...
pakai je kan...


lagi...sekali sekali melaram gincu merah
memula segan...lama lama biasa dah
selalu gincu warna soft je..
sekali sekali ubah citarasa :)
mekasih lah ayah... :)


lagi...mekasih ayah belikan set shower wangi wangi ni
ibu lama mengidam nak set shower cenggini...
selalu kat blog ni ibu aplod gambar menu jek
kali ni dapat aplod gambar macam ni pulak
tq banyak banyak...
rajin rajin lah outstation ye...
macam best pulak bila ayah rindu duk jauh..
bila balik ibu mintak sesuatu ayah bagi
hehehe...tq ye :)


Yang ni pon ibu dan Ameera Rose nak ucapkan terima kasih banyak banyak kat ayah
sempena ulangtahun perkahwinan yang ke 9 katanya..
TQ ya :)


Itu je nak apdet kali ni...tak tau ibu nak ucapkan terima kasih yang macam mana lagi buat ayah...tahun ni sungguh bermakna sekali. Semoga jodoh kita berkekalan & berbahagia selamanya hendaknya ya ayah? bersama anak3 kita. Ibu tau ayah ni seorang suami dan ayah yang sangat bertimbang rasa & bertanggung jawab. Semoga Allah pelihara ayah, diberikan kesihatan yang baik supaya mampu menjaga kami sedayanya. Aamiin yarabbal alamiin.


P/S : Family 1st!









kalau suka LIKE k... :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...