Kerajaan batalkan cadangan subsidi minyak berperingkat





Salam to alll bloggers, hari nie saya baca Kosmo - Kerajaan batalkan cadangan subsidi minyak berperingkat. Selama nie saya cuma dengar jer cerita dari suami saya tentang hal subsidi minyak secara berperingkat, saya yang duduk kat rumah saja ingatkan perkara nie cuma main-main jer..hahahaha...rupanya "ini betul-betul, bukannya cubaaaaaaan"....



Tapi baguslah cadangan ini sudah pun dibatalkan, maknanya suara orang ramai masih lagi didengar. Bayangkan kalau ianya betul-betul terjadi..hai susah lah suami saya nak bawa saya dan anak-anak pergi jalan-jalan. Kalau tak dapat jalan-jalan, bertambah boringlah saya and the boys kat rumah saja...hahaha. Oklah, tak nak lah komen lebih-lebih. Sampai kat sini saja untuk kali ni, Kita jumpa di lain kali, sekian terima kasih.




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...