Kes Darling Ngasri guna dokumen palsu disebut 16 April





Salam to all bloggers,






Semakin teruk pulak hal artis kita zaman sekarang nie..daripada isu peribadi sampailah ke isu yang berat macam nie berkaitan hal menggunakan dokumen palsu sebagai cagaran berharta. Semuanya melibatkan turun naik mahkamah, macam artis luar negara pulak. Tapi nak buat macam mana...dah itu lumrah dunia artis..ada pasang surutnya.


Bila ditimpa musibah macam nie, ia berbalik kepada diri sendiri yang sememangnya hanya manusia biasa yang tak terlepas dari dugaan hidup. Dugaan nie lah yang akan mematangkan hidup kita. So, saya hanya dapat mendoakan supaya Darling dapat menjalani kehidupan seperti biasa walau apa pun keputusannya nanti. Semoga Darling tabah menghadapi ujian hidup nie.


Sebenarnya saya memang meminati Darling nie sebab dia adalah antara wanita-wanita kat malaysia nie yang sangat berwawasan dalam bidang perniagaan. Muda-muda lagi dah berusaha untuk memperoleh syarikat penerbitannya sendiri. Bukannya mudah nak membina jati diri yang berani dan kental macam tue. Sangat yakin dengan kemampuan diri sendiri dan percaya yang dia mampu melakukannya.


Oklah! semoga kes Darling nie berkesudahan dengan suatu keputusan yang baik. Kita jumpa lagi di lain catatan.





Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

~ Lady ell ~ berkata... Reply To This Comment

haih..mcm2 hal.kdg2 ada perkara2 yg membuatkan manusia ni terdesak melakukan sesuatu..lumrah lh tu..:)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

hmmm....betullah tue ell...zaman sekarang nie macam-macam... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...