Abang masak!!



Untungnyer ibu malam nie Danial (bukan malam nie jer..hihihi), Malam nie ayah yang masak makan malam...ayah kater dia nak masak asam pedas, sambal belacan dengan ulam kobis jer. Sedap..sedap..dengar jer dah leleh air liur ibu nie.


Sambil ibu duk menaip n3 nie, dah terbau2 jer asam pedas ayah yang sedap tuh!! betul sedap, tak tipu punyer...tapi ibunyer asam pedas lar yg paling sedap kan ayah??...ngeh3. Best asam pedas ayah nie sebab ayah suker letak tomato. Ibu suker tomato, sat lagi konsert AF 8 dah nak start.


Sambil ibu tunggu ayah masak, best sangatlah tue time makan nanti tengok AF sekali. Hah! tengok tue..."dah siap!! :) " ayah dah panggil kita makan tue Danial. Jom kita makan...yeehhhhaaaa.. :)


Hah! selepas 30 minit ibu makan masakan ayah yang sungguh2 menjilat anak tekak. Alhamdulillah..kenyang sungguh perut ibu dah nie..tq ayah..luve u always...agaknyer sebab nie lah yang ibu sayang sangat ngan ayah...ibu selalu dapat merasa air tangan ayah. Jom layan jer pict. lauk-pauk yang ayah masak tadi... :)


ulam kobis n sambal pelam..sodap baitu..

ikan kering & telur dadar...menu penambah selera

asam pedas cap ayah..tomato yg takleh tehen tuh!!




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Dila Abdul Rahman berkata... Reply To This Comment

untung sheila kawen ngan latip.....pandai latip masak....

wak doakan semoga sheila ngan latip hidup bahagia hingga ke akhir hayat....amin

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Dila Abdul Rahman amin....tq wak dila...tak sangka wak baca jugak post shiela yang lama2 nie...

latif memang suker masak wak dila...shiela pon mmg suker makan...kikikiki

awinsjclarke berkata... Reply To This Comment

Salam Shiela beb.. ahakz.. tak sangka ko ni dah jadi pemBLOGGER tegar... ahakz.. anyway aku suka semua entry2 ko laa... rajin giler si latip tu masakkan untuk ko.. dapat lak laki aku yg "sgt rajin" masuk ke dapur... tak merasa laa air tangan dia.. aku pun sama asik air tangan org kedai jer.. ahakz...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@awinsjclarke awinnnnn...aku rindu padamuuuu...hukhukhuk...meh lar dtg umah aku kat taman megah...tak nak ker jumpa aku n da boyz ni harrr...

ko lain, aku blogspot jer...ko tue .ocm jer...lagi best!!

ko kalau nak makan aku boleh masakkan...nak tak??...nak kan??/...kikiki

ko dudok mana skang nie??....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...