Danial Stuff, his new clothing



Hai...Danial2..ari nie kita sefamily went to "Econsave"..ibu & ayah nak beli barang dapur...so ibu dah tahu Danial nak apa bila tiba kat sana kan??..dari semalam lagi Danial dah cakap dengan ayah dan ibu yang Danial nak "ottomen"..apa tuh??


Oooo...rupa2 nyer nak baju ultraman..hihihi, punyalah taksub fanatiknyer awak dengan kartun2 nie semua yer??...sampai sanggup mengaku diri sendiri sebagai "ottomen"...semalam sebelum nak tidur Danial cakap dengan ibu..."bu, ottomen nak syalam" (sambil awak hulur tangan kat ibu untuk bersalam)...takleh tahan anak tekak ibu...geli macam kena geletek...


So, bila tiba malam yang ditunggu-tunggu Danial, kita pun pergi lar ker "Econsave"...sampai jer kat sana Danial memang anak yang baik..memula sampai Danial tak terus lari ke kedai baju yang Danial suker tuh!! Danial ikut jer ayah n ibu masuk kat dalam market tue untuk membeli barang2 dapur...sambil ibu n ayah memilih2 barang dapur, Danial pun memilih jugak..


Danial pilih biskut yang Danial suker makan tue...pastue Danial pilih ubat gigi yang ada kereta mainan...pastue Danial pilih lagi air berkhasiat "Cal-c-yum" (eh! betul ker aku eja nih)..ha! dah cukup2 lar tue...ikut kan sangat selera "lapar mata" Danial nie...bila dah dapat bukannyer nak makan sangat..ubat gigi awak yang berkotak tue ada lagi tak pakai. Kereta mainan dia jer yang dah selamat awak pomenkan..huh!


Jadi, tibalah kita kat sesi pembayaran di kaunter 8 (agaknyer ler)....selesai jer ayah bayar..Danial jalan2..then lari2..sampailah Danial kat kedai baju yang Danial suker tue...kedai tue jugak yang selalu Danial ajak ayah shopping baju kan??..apa tah nama kedai tue...tapi ibu pun suker jugak sebab baju dia cantik2 kan?? pandai anak ibu milih kedai yer...


Pusing2 kat dalam kedai tue tak sampai 5 minit, Danial dah pun jumper ngan baju yang berkenan kat hati Danial...taklah mahal pun sebab jenama pun jenama kartun jer kan...huhuhu...oklah tue...kita layan jer pict. sehelai baju "trantomerss".....muahhahahaha..


seluar besar

baju pun besar

"trantomesh"..huhu






huh!! dengan bagganyer dia dah pakai pun!!...x sabar2..sampai jer rumah trus dia pakai...suh tunggu besok pagi pun tak nak...nasiblah, mesti susah nak mandi awal nie besok sebab sayang nak tanggalkan bajukan?? bila awak dah besar nanti, awak baca blog ibu nie...taulah awak dulu masa kecik2 macam nie lah kesukaan awak...hihihi








Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...