Danial Stuff, new car



arHah!! akhirnyer danial dapat gak mainan "keta...keta...keta" yang dia duk sebut2 selalu. Ibu nie tak faham2 maksud keta yang dia sebut jer ari2 tue....rupa2nyer nie lah dia "keta" yang dia maksudkan tue...hmmmm anak anak (sambil kugeleng2kan kepala)...


Selalu bila danial sebut "keta nial takdher punn" (sambil mencebik2 mulut dia tuh) bila kami berjalan2 keluar...saya ingatkan dia maksudkan kereta konrol yang dia selalu dia dapat bila berjalan. Rupa2 nyer kereta yang sama macam sepupu dia (Farish) beli seblem nie...


Bulan lepas saya ada balik rumah kampung...abang saya sekeluarga kan tinggal kat sana...so, sambil menyinggah tue Farish pun keluarkan lah kereta mainan dia yang baru ayahnyer belikan....dengan bangganyer ditambah lak dengan semyum2 manis dia tuh..dia round kehulu kehilir rumah menggayakan kereta mainan baru tue. Apa lagi...Danial pun nak jugakkkkk!!! adoiii...pengsan anak2 nie...:) so, inilah dia kereta mainannyer...new stuff for Danial :)...bawak keta baik2 yer sayang.


cewah!!...malu konon..huhu

kita panggil keta sebab ada side mirror...

ada lampu n lagu lagi...tue pasal Danial suker sangat

pandangan atas..

naper tue sayang??..

"mata syilau lar bu, lampu nie kuat syangat nih"...

ala2...comelnyer dia... :)




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...