Kain Pelekat Ayah... ;-(



Ini adalah Muhammad Danial Yusof Bin Abd Latif........



Ini pula adalah kain yang sentiasa menemaninya ke mana saja....


Tengoklah tue...kalau dah pegang botol...mesti ada kain dia...


hhmmmpphhh...cium jangan tak cium...


memula (1st step)...gumpal2...gulong2...pastue???


pastue...belek2 dulu.....


ha...barulah ciummmm lagiii....hhhmmmmmmppp...


hah....rilex dulu bu......


baru shambung ciummm balik....ngeeee


ermmm...ngantuk dah bu.... :-)


Itulah dia Muhammad Danial Yusof dengan "kain busyuk" nyer.....


Terjadinyer sejarah kain busyuk Danial nie adalah apabila ayahnyer terpaksa outstation jauh2 dan lama2 then nak mengelakkan Danial menangis rindu tak berhenti2, bermulalah dari kain ayahnyer yang sudah dipakai semalam tak dibasuh diberikan terus kepada Danial sebagai pengubat rindu kepada ayahnyer. (skema gamaknyer story nie)



Tapi yang dahsatnyer...selepas daripada kejadian itu, ayahnyer tidak lagi berpeluang untuk merasai atau memakai kain itu lagi. Kerana kain itu telah pun bertukar fungsi menjadi kain busyuk peneman Danial ke mana2 sahaja. Kalau pergi jejalan pun kain ini wajib di bawa sekali. Kalau tertinggal kat rumah kena berpatah balik lah gamaknyer tak kira walau dah berapa kilometer perjalanan pun. Dahsat...dahsat...


(kemana tumpahnyer kuah kalau tidak ke nasik??)......hihihi





Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

cikbedahlaser berkata... Reply To This Comment

heheheheh
teringat cite peanut... yg snooopy tu..kan ade sorang kwn die yg suke merayau2 bawak kain....

kite ade bantal bucuk.. dh kawin pon ade lg.. suami x nk polok...kite tdo polok bantal.. ahahahahah

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

hihihi...cik bedah ada jugak??..bantak busyuk??...shiela ibu danial pun ada jugak (selimut busyuk)...tue yg turun ke anak...ngeh3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...