~ Mat moto kaler Ijau melecet ~



Hahahahaha....kelakar kan tajuk en3 kali nie??....hikhikhik...macam biasalah..bila ada toy baru untuk Danial ibu mesti update masuk dalam blog nie kan??...jadi kali nie ibu nak masukkan abg mat moto kaler ijau yang telah terseret ketika berlumba dengan Danial nie hah!!....


Bukan setakat kecederaan kat kaki jek!! kat anggota badan yang lain macam kat 2 belah tangan abg mat jiau nie, abih dah putos dua2 tangan beliau...TAPI!!...nasib baik tangan2 abg mat iaju nie masih sempat lagi doktor kat klinik pena*** tue sambungkan balik semula....alhamdulillah....

Kalau dah kaler ijau tue tak lain dan tak bukan pemenangnyer mestilah abg mat BEN10....huhuhu....jadi, meh lah kita sama2 lihat aksi abg mat ijau kat atas sopa kondang ibu nie k......

adeiii...terputossss....

adeiiii...tolong2 ambikkan tangan aku tuh..huh!!


hiaaaahhhh!!...berjaya disambung semula....ngeh3!!

tepi2...aku nak langgar nieh!!

ha!...nampak tak kesan lecet kat peha gebu tue??.....





Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

cikbedahlaser berkata... Reply To This Comment

ganahhhh...
sian abg moto hijau itu..hhhehehehehe
org moto tu melecet x pe.. jgn org yg main dgn moto ni..hohohhoho

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

hikhikhik....tuelah dia...nasib baik dia takder menda...tp mmg Danial sentiasa selamat...geng2 dia jer yg selalu ilang tangan...ilang kepala...ilang kaki...siannnn

larra berkata... Reply To This Comment

hik2..sumer minat tui ngan ben10 yek..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

sama ngan Danish ker tue??...semua budak2 macam tue...abih BEN10 kang betmen pulak...kopakk ayah dia..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...