~ Melawan mata nyer pasal ~



Adam2…kenapa awak tidur kat situ??…ibu tak nampak bila masa awak dah tertidur nie??….alaaahai, kesiannyer ibu tengok :( (padahal dah terperanjat tahap beruk tuh!!)…kalau lah ayah awak nampak awak tidur macam nie…..agak2 dia marah ibu tak?? Huhuhu…





Baru sat tadi awak bergolek2 ke kiri, bergolek2 ke kanan, bergolek2 kedepan dan kebelakang…aleh2 mak bapanyer yang datang!……eh! Salah2…aleh2 awak dah tertidur kat lantai!!……cuak sekejap ibu..bukannyer apa..awak tue baru jer berusia 5 bulan…1 minggu dan ? hari…..





Penat ibu duk mendodoi2 kan lagu2 yang best2 tuk awak, zikir lagi……tapi awak memang terrer bab2 “melawan mata” nie…tak nak tidur, kalau nampak ibu jer mata awak terbeliak buntang, padahal mata tue dah merah2 ibu tengok, ehhhh….sibuk lagi nak “melawan mata” konon2nyer awak tak mengantuk…





Ha…tue lah dia pendapatannyer….tak aleh2 awak bergolek2 dan bergolek…..tidur pun tak tentu arah…..tapi ibu pun salah jugakkan??...ngeh3…sampai awak dah tidur pun ibu tak perasan…yang ibu perasan bila ibu tak dengar2 suara awak yang comeiii tue duk panggil2 ibu datang…





Adam2…………




hah...tuelah dia...lawan lagi mata tue...



sian sayang ibu nie.... :(



sedapnyer sayang tidur macam nie.......



k....last snap..pas nie ibu angkat Adam yer....ngeh3!!




Photobucket


kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

qellissa berkata... Reply To This Comment

eee, comel nye baby..kasi kat i boley x??hihihihi..comel lah dia tdo..bestnya ader anak kan..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

hihihi...comel kan?? tue lah...geram tengok dia setiap masa.....shiela doakan qelissa murah rezeki k...cepat2 dapat baby comel2 :)

qellissa berkata... Reply To This Comment

hihihi, thanks doa kan lissa...harap2 dpt anak2 comey cam anak shela tu..=)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

amin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...