Omel..omel..omel





Anak-anak...sampai hati awak cakap ibu macam tue..punyalah sedih hati ibu sampai ibu nak ketawa..kalau ketawa nanti keluar air mata..


Geli hati...geli hati ibu bila Danial cakap ibu macam tue...sampai hati Danial cakap ibu macam tue...apa salah ibu??..


Penat ibu jaga Danial sehari-hari...tapi kenapakah Danial sanggup mengeluarkan perkataan-perkataan Danial yang pelat tue??...


Ibu sedih??...tidak jugak...Ibu suka??...macam suka...ibu nak gelak??...tertahan-tahan...apa sebenarnya perasaan ibu nie Danial??....


Danial oh! Danial...ini baru Danial...belum adik lagi...kalau adik dah boleh bercakap nanti...mesti ibu tak boleh nak tahan-tahan...


Danial dan pelat sangat sebati....bila bergabung..sangatlah sakit hati...geli di hati...perkataan pelat bergabung,...akhirnya menusuk hati....


Danial oh! danial...sampai hatimu sayang....kau katakan yang ibu ini..."Hmmmmpphhh!!.... maghah jer bu ni!!...menci ibu!!...ibu shombong!!....ibu nelampau nih!!..


Hanya semata ibu tak bagi Danial tengok kartun...ibu dituduh sebegitu rupa...sedih dihati Danial tak tahu...sebab itulah ibu tak tahan bergelak didepan Danial...


Apalah yang tak kena dengan hatiku ini....sebebarnya, aku sedih?? ataupun aku suka??....


hihihihahahahuhuh..ekkikikikkuhkuhkahah......huahuahuahuahua...gelihatiku tidak terkira...


ketawalah puas puas yer




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...