Saya telah di tag!!...ngeeeee

Hari ini saya telah di Tag oleh Qellissa BB…suker :D
Jadik skang nie mama Danny & Adam lak nak jawab tag nie yer….huhu


1. Siapa diri anda di rumah??

Seorang isteri kepada seorang suami, dan ibu kepada 2 orang anak…kekadang rajin..kekadang ada sikit malash ler..huhu



2. Siapakah anda dikalangan rakan-rakan??

Seorang yang agak kelakar..moody..kekadang diorang suker sangat, kekadang diorang tak berapa nak suker bila saya moody…huhu



3-5 . Benda yang anda inginkan tapi belum tercapai…



* Idam nak sebuah kereta "Proton Saga BLM (Auto)- Purple kaler"…dah jatuh cinta pandang pertama..ngeh3

* Idam nak pergi mengerjakan umrah, lagi baik dapat kerjakan haji…(Mintak2 murah rezeki) hmmmmm..

* Idam nak anak pompuan lak…tapi nak bersalin lagi terasa takut lagi nie..

* Nak ada bisness sendiri…(dah lama berangan, bila lar blh dapat nie??)

* Yang akhir n terpenting sekali, nak pastikan anak-anak nie dapat pelajaran yang terbaik sekali…(semoga jasa terbalas)..hmmm



4. Siapakah nama pasangan anda??

Nama suami yang sangat saya sayangi nie…Abd. Latif Bin Busu



5. 5 perkara yang anda suker tentang pasangan anda??

* Seorang bapa yang sangat2 penyayang (walaupun muker dia agak ganas)

* Seorang suami yang sayang sangat kat saya…(Boleh rasa..konpem)

* Cool

* Bertanggung-jawab terhadap keluarga/orang tua

* Kuat sabar melayan kerenah saya n anak-anak



6. Bila tarikh anda couple??

Tarikh couple??...tak ingat dah…tarikh kawin ingat ler…ngeh3



7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda??

Kenangan pahit?? Kira kenangan yang berharga lar sebenarnyer masa baru2 kawin dulu…biasalah, masa baru kawin kehidupan tue susah sikit…ujian dari allah s.w.t, kami terima ujian tue dengan besar hatinyer, sebagai asam garam kehidupan berumah-tangga…amin.





8. Lagu tema cinta??

Lagu Farahdia..apa ntah nama lagu tue



9. Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda??

Saya nak suami saya LEBIH menjaga kesihatan (berhenti merokok...boleh tak?? ngeee) , jadi kami sekeluarga LEBIH berbahagia :)



10. Tag rakan yang lain..4 orang jer yer :)







Jadi, kepada nama-nama yang saya dah tag nie, boleh lar kiranya meluangkan sedikit masa untuk jawab segala persoalan yang diajukan nie yer…selamat beramal..ngeh3 :)



kalau suka LIKE k... :D

1 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

to all tagged person...mana yang lom kawin tue akak nak mintak maap ler bebanyak...tak teringat langsung time akak tag tue list nie lebih pada tuk org yg dah kawin jer...ngeeee...tapi leh jawab mana yang leh jawab jer lar kan?? senang kira, kira halal lar yer...ampun :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...