~ Adam carik gadoh!! ~


Salam semua...ari nie story baru pasal Adam dok sebuk buat hal sendiri...tapi hal dia nie dah menganggu ketenteraman abang dia Danial nak tidor...huhu, sian Danny nak tidor kena kacau ngan adik...tak puas hati betol dia. kalau dah time2 cenggini Danny kena kacau ngan adik bukan dia kira lagi dah....mula lah Danial nak mengarok...adik kenalah penangan abang sipi2 yer....


Ibu dah cakap jangan kacau abang tue...dia tengah syok2 tidor...eh!! Adam degil tak nak dengar, kacau jugak abang tidor yer...ha kan dah kena ngan abang tue....Adam nie jadi cenggini semenjak 2 menjak dia dah pandai merangkak n dudok nie...dia merangkak dah jaoh......dari hall sampai lar ke pintu depan umah...jadi ibu dah takleh dudok diam2 ngadap lappy nie jek!!...ibu kena peratikan Adam 247 jer skang nie....adeiii, sabar jerlah ibu...huhu..nie pon dok kat lappy asal sempat jek...


Jadi skangg nie masa yang di tunggu2...meh kita layan jer Adam dan abangnyer.... :-) ~



nampak tue.....memula adam dok sondol2 abang dia....mula2 sondol2...abang dia bangon, dengan muka marahnyer bercampor ngan rengek2 yang really annoying....pastue abang dia cuba nak sambong tidor balik....tak lama lepas tue tangan adam lak naik sebelah atas dada abang...abang sabaaaarrrrrr jek..












Sian abang adam...abang baru jek nak tidor...adam dok sibok kacau abang lagi...bagi lar can sikit kat abang tue adammmmmm.....



sekejap yer buuuuu....adam nak buat kejer jaaaaap jek.....sikit jek lagi....adam bukannyer nak kacau abang...adam heran tengok abang nie ha....malam tak tidor...tengok TV sampai pagi...nie siang2 nie dia tidor lak...abesh tue adam nak main ngan shaper nie??....ehehehe....




ha bu....adam tak kacau abang lagi k....tapi!!..kalau abang kacau adam...ibu marah dia lak tau...kalau ibu tak marah abang, nanti adam kacau abang tidor lagi k...ehehehehe.....





Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

7 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

ibu tengokkan je eh adam kacau abang tidur.OK.malam ni abang dengan adam pula kacau time ibu tidur.baru padan muka ibu.haha.

'NuReeN' berkata... Reply To This Comment

cian abg daniel tidurnya diganggu...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

aku fobia ~ huhu...ibu bukan saja2 tengok...ibu dah jadi mammarazzi...terpaksa tengok...

Nureen ~ itulah dia...bila adam dah pandai merangkak jer abang dia tiduo mesti kena kacau...tp kalau adam yg tidor, abang dia tak kacau pon .. huhu

Kniedaz berkata... Reply To This Comment

pandai mengacau abang dia si kecik tu ya..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

Kniedaz ~ tuelah sis...bila dia pandai merangkak jer bukan main lagi dia buat kerja...memula ingatkan takat kerja2 umah jek...rupanyer lebih dari itu....haha

maszmadi berkata... Reply To This Comment

ooo da pndai kcau abang yerk...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

maszmadi ~ tuelah hobi terbaru dia... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...