~ Adam demam ;- ( ~



Salam semua...hari nie ibu risau Adam demam...tak keluar rumah pon boleh demam jugak??...jangkit abang Danial lar nie...risau ibu, skang nie penyakit macam2. Satu malam ibu tuam kepala Adam dengan kain basah...kurang lah sikit panas kepala Adam. Pagi tadi pon ibu mandikan Adam dengan air suam, pon kurang panas badan dia.


Ibu bagi ubat tadi, tapi Adam muntahkan balik...tak boleh telan ubat langsung...cam mana ibu nak buat??...senang citer ibu masokkan ubat2 tue dalam susu Adam...habis Adam minom susu dengan ubat2 sekali. Ubat pulak sampai 3 jenis, ubat demam...ubat batok ngan antibiotik....semoga Adam cepat semboh yer sayang... ~















nie masa Adam sehat lagi...abang baru baik demam tue.....kartun jerlah 24 jam.....cehhh!! yang Adam nie muka engko nak tak boleh blah!!....last posing muker tue takleh tehen ibu tengok....


tengok tue...orang soh posing sikit2...dia lebey2 pulak....


nie pulak bila adam tak sehat...baring jer kat situ....tegak jer, tapi nyempat dengki abang yer...heppp!! kaki kat mana tue????, takder posing2 untok ibu...mammarazzi terlampau nih!!...hehe













dalam susu penoh ubat...ngeh3!!!



kesiannyer adammmm....tapi takper...ibu ada jaga Adam k...saaayanggg dia bucuk ibu nie...




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

10 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

~ Lady ell ~ berkata... Reply To This Comment

semoga adam cepat sembuh..cuaca tk menentu la beb...anak aku yg sulong plak kene chickenpox..jangkit kawan dier katanya...aish,risau aku..ngerang je gatai2..tp ni dh dekat seminggu dh ok..

Lelord berkata... Reply To This Comment

alaaaa ciannya...mmg musim la skang. cuaca menentu..panas ya ampun, slalu sakit pala

larra berkata... Reply To This Comment

auntie doakan adam cepat sembuh yek..allololo sian tul auntie tengok..mandi kan je ngan air sejuk shiela..masa tengah ari tu..kasi panas dia kurang..takpe..rajin2 tuam tu..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

ell ~ tuela beb...musim skang nie, anak ko kena chickenpox tue jaga baik2 jangan berbekas...aku kena dulu terok gak...banyak minom air kelapa klu tak salah aku...dah lama dulu masa umor anak ko jugaklah aku kena :)

Lelord ~ tuelah...musim panas skang nie memang senang sakit pala....kipas pasang 24jam tak benti2...pon bahang panas masih terasa

Larra ~ masa nie panas adam dah reda, tuam dia satu malam n mandikan dia belah pagi tadi teros reda...tapi ubat still bagi lagi...antibiotik tue yang nak kena abiskan...kalau tak demam berulang jer kan... :)

Hana Picca berkata... Reply To This Comment

siannya si kecik ni demam.. aunty hana doakan cepat2 sembuh ye.. ibunya pon take care ye

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

hana ~ terima kasih doakan adam yer aunty....adam dah sehat sikit ari nie... :)

cikbedahlaser berkata... Reply To This Comment

dah baik demam nye?? kite pon demam ni...mlm ni baru kurang...
kpla pon dh x sakit dh...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

cikbedahlaser ~ jaga diri bebaik yer dik...musim skang nie memang tak menentu....nie adam baru jer baik...tapi risau tetap di situ huhu :)

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

cepat sihat.boleh tengok TV.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

akufobia~ pandai jer awak yer...memang dia suker tengok tv pon huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...