~ Award "Blog Paling Comel" ~


Salam semua...ari nie buka jer blog Mama Adam nampak kat shoutbox tue ada geng bagi award lagi lar...so kali nie Mama Danny dapat Award "Blog Paling Comel"...cantek, cute, menarik, tertarik n ko memang DA BOM!!...ngeh3!!...excited!! tue...Terima kasih banyak2 pada FIQ mama SUFY & RAYYAN....mama Danny dapat jek terus buat tak tunggu lagi....

TETAPI, sebelom nak menerima award nie, kenalah............

Sesipa yang terima award ni..kena selesaikan juga tugas di bawah yer..
~LENGKAPKAN PANTUN PEMBAYANG DI BAWAH~
...............................................
..............................................


memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?


Mama Danny/Adam jawab yer ~

Semalam ibu teringin nak makan bergedel,

Ayah heran lalu tanya "awak ngandung lagi ke?"

memang aku rasa blog aku comel,

kenapa korang jeles ke?


Jadi skang nie mama Adam nak bagi pulak award nie pada kengkawan yang lain jugak yer ~







Ambek yer :)






Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

~NURUL~ berkata... Reply To This Comment

Salam.. wah mekasih2.. terharu2 :) ngeh3.. aduh kena sediakan pembayang?? aiyayayaya FAIL! xpe akan dicuba.. mekasih ye sis :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

NURUL ~ sama sama nurul...dah buat nanti gitau sis k :)

Lelord berkata... Reply To This Comment

adehhh ni award dr Zai_spiderlily...
shiela bg lagi...uwaaaa
x reti pantun

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

Lelord ~ ala hentam keromo jer tang panton tue...tengok lah panton shiela tue, lagi sebarang jek!! ngeh3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...