~ Saya budak baru belajar.... ~


Yeayyyyy...skang nie Adam sedang belajar untok dudok pulak...besh!!????...yeker besh ibu nie...hihihi...lepas nie ibu tak boleh melepas pandang lagi yer....huhuhuhu...ibu kena tengok adam jer lah yer....


Apa nak cakap lagi??...jom layan jer gambar adam nie k... ~


hai..hai...haiiiii.....saya budak baru belajar.....saya sedang dudok...


best jugak dudok nie yer??....dudok ker Adam nie??...ngeeee..ibu soh posing tapi Adam malas lar nak posing....sian ibu nie.....


tengoklah mata Adam tue....Adam dah nak tidor ibu nak jugak take picture Adam yang gebu nie...jadi Adam taknaklah kecik kan hati ibu...Adam dudok jugak tegak2...posing bagi ibu puas hati....ngeh3!! kadang2 Adam dudok...kadang2 Adam malas nak dudok...jadik Adam dudok asal boleh jer yer ibu.....




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

haha.adam tak kuat lagi nak duduk.esok adam kena berlatih lagi.berusaha.semangat.go.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

aku fobia~ hahaha.....

Iela Fazielah berkata... Reply To This Comment

comei nyer adam nie.... geram tgk dia.. mcm nak geget je pipi dia tu :D

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

lela Fazielah ~ salam lela..thanks sudi leave komen yer...pipi adam memang hari2 jd mangsa gegetan ibu dia nie ha...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...