~ TAG senyummmmmm ;-) ~

TAG ker ?? senyum ;-)

Sebenarnya sis konpius lar dik dengan n3 awak…tajuk contez…tapi dalam tulis TAG??...tapi sis pilih n3 nie untuk TAG lar yer…sis buat jugak walaupon kita baru kenal n sis memang nak elak sesangat TAG nie sebab syarat2 nyer kena letak kan gambar tengah senyum kan??...ok lah, sis buat sebab sis nak tengok sangat kawan2 yang lain mukanyer masa diorang sedang senyummmmm….senyum itu satu sedekah…oleh itu n3 nie sis akan bersedekah kepada pengunjung2 yang melihat n3 nie yer…. ;-)

Ok lah! Kali nie Shiela telah di TAG oleh adik Hafiz Oren……


Syarat kena letak gambar ~~

           naper senget na kepala eden tue....huhuhu

Dah tengok??...ok tak gambar kat atas tue??..boleh dikira sebagai satu sedekah??...kalau rasa cam tak sila abaikan jer yer…hukhuk, syarat kedua kena nyatakan kenapa aku suker senyum…?? Sebenarnya Shiela kalau senyum2 nie dulu masa anak2 dara suker ler….senyum nak memikat…ahakkkssss…tapi bila dah kawen nie mana boleh senyum2 gitew lagi kan?? Dosa lak aku!…kang panggg!! hinggap di pipi lak…huhu…tapi suker senyum sebab ikhlas nak tersenyum….. ;-)


Jadi skang nie nak TAG lagi 12 orang kenalan, kurang dari 12 pon boleh yer??...
Inilah dia geng2 yang memang nak kena nie…hihihi.....
Buat jangan tak buat…buat jangan tak buat……










Kepada kawan2 ku yang telah di TAG nie...INGAT!! SENYUM ITU SATU SEDEKAH...JADI JANGANLAH KAMU LOKEK UNTUK BERSEDEKAH...BUATLAH TAG NIE SUPAYA AKU MENERIMA SEDEKAH MU ITEW YER.....




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

5 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

qellissa berkata... Reply To This Comment

alolo, tag yg aritu pon lum buat lg..dah ader tag baru...huhuhu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

alolo...tak tau...tak tau...kena gak jawab...tak dulik...hihihi

Hana Picca berkata... Reply To This Comment

alamak? kena tag lagi? tq ye..nnti hana wat

larra berkata... Reply To This Comment

wah..kalo senyum cenggini..somi tak gi keje dah..dok lepak umah je..hehhe..nanti ler kiter bat..tunggu pic senyum ade nanti kite upload wokey

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

Hana ~ ok nanti dah buat shiela tengok yer...inform tau

larra ~ takder lah...somi shiela tue gila kerja...goda lar cam maner pon dia tetap kuat nak gi kerja jugak...huhu...ok nanti dah buat bagitau yer...shiela tengok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...