Ayah jalan jalan lagi.... ~



Salam semua...malam nie ibu, Danial ngan Adam kena tinggal lagi...nasib baik kali nie ada moksu....adik ibu yang bongsu tue...kena tinggal lagik.....kena tinggal lagik...ayah offer soh dudok umah atok. Tapi ibu tak nak sebab selang 2 ke 3 hari lagi nak pindah umah lagi...penat ibu nanti keja nak mengemas jer...


  Kali nie 2 hari 2 malam ayah takder...huhuhuhuhuhuhuhu (selalu nie gelak tawa..skang nie gelak sedih lak)....tunggu hari Selasa ayah baru balik...uwa uwa uwa..... adam ibu ngangis.....Danny ibu nak itottt...ayah gi Melaka jalan2 makan angin ngan kawan2 sebab ada takder kerja.....ibu kat umah ngan Danny ngan Adam tak gi mana2 pon....huhuhuhuhuhuhu...ibu sedih suker nie....
  


  
Ayah ~
Vacation 1
 RV
  


Adam~

   Sad Crying 2



Danny~
Miss UCrying 1


Ibu??
.
.
.
.
.
.
.

Paris Is Free
kehkehkeh



takder lah..nanti ayah balik ibu bagi nie k ~
On The Cheek
kikiki






Photobucket





kalau suka LIKE k... :D

12 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

qellissa berkata... Reply To This Comment

wah cute nye emoticon itew...oo da free ea?? cakap ngan en.Latif wife dia kata i'm free...hihihi

Izan Ishak berkata... Reply To This Comment

alololo...sian ibu, danish ngan adam kena tinggal lagi...xpe2 nanti en.latif balik gi jln2 pulak ye~

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa kikiki...cute kan babe...tengok u nyer emoticon i pon nak gek...huhu...

jangan ler cakap...kang i takder can lagik...hihihi

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Izan Ishak huhuhu..memang tunggu dia balik pulak...nak jalan jugak...dahlah dok kat umah jer...dia pulak boleh jalan2...

ini tidak adil...kehkehkeh

Dila Abdul Rahman berkata... Reply To This Comment

cayalah emo....memang smart....tak yah citer panjang2....emo menjelaskan perasaan....

latip jalan2 cari uwang....

hohohohoho

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Dila Abdul Rahman betollah wak...dia jalan memang carik uwang...nasib baik wak ingatkan...kang kalau terlupa rugi lak shiela...kehkehkeh...

suzzsuzie berkata... Reply To This Comment

haha..macam mama dia yang rindu lebih ni

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@suzzsuzie betollah tue...huhu

larra berkata... Reply To This Comment

kalo dekat kita akan selalu temankan mamashiela..hehhehe..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larra tue lah mak larra...mesti makshiela panggil maklarra dtg tidor kat umah buat teman2..

mesti best kan?...kikiki :)

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

ayah balik ibu ada la baby baru nanti.erkk.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ akufobia kehkehkeh...mandai jer ko...belom masanyer lagi nak nambah nie...

Adam lom besar lagi...x larat lak...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...