GOOGLE CHROME





Salam semua...hari nie ibu update blog ibu dengan 2 entrie baru, Award ngan Kontest....then lepas update2 tue keluar lar message tentang GOOGLE CHROME ....ibu try arrr download...dia kata kalau guna GOOGLE CHROME yang baru nie internet akan lebih PANTAS....yeker aku tulis nie??...kehkeh


Page TAB akan di asing2kan...eh!! aku nie manalah terre sangat bab2 komputer nie kan??....lepas download aku bukak lah tenet guna GOOGLE CHROME nie...paling latest nyer version kot??...punyalah laju nak upload satu2 blog...lagi lagi blog ibu nie nial....


Kalau tak, selalu ibu nak bukak geng2 ibunyer blog guna IE...laju laju jugak...bukan tak laju...kalau berukband tak buat hal lah kan??...tapi guna GOOGLE CHROME nie LEEBBIHHH lagi lajunyer....takyah refresh2 page lagi....naper lar ibu tak download dulu2 lagik...eiiii malunyer ibu orang lain lama dah guna...ibu baru lar terkial2 nak guna...kehkehkeh...


Malu benor dah nie...pastue bila check2 nak start guna ada pulak theme2 yang menarik untuk page GOOGLE CHROME nie...eiiiiii...nie naip pon jadik laju semacam gara2 GOOGLE CHROME....best benor lah hai....jom layan page GOOGLE CHROME latest version nyer...







Jangan ketawakan saya yer...kikiki...saya makbudak baru jer nak belajar...kehkehkeh ~






Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

haha.takpe.malu bertanya,pemalu.haha.alamak.da tergelak.ngaa.

ShielaLatif berkata... Reply To This Comment

akufobia ~ wawawawa...peluang gelakkan aku ko tak lepaskan yer...nanti ko... ;P

Ir.Ladybird berkata... Reply To This Comment

best ka gc..heheeee~

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

ir ladybird ~ best jugak....laju jer nak bukak blog yang lain2... IR cubalah dulu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...