Layan Tag dari Qellissa Gojes ~



Salam semua....ari nie Shiela dengan senang hatinyer nak melapangkan masa melayan TAG "Smart Tag" dari puan Qellissa Gojes (kekal lah nama nie yer Lissa....ngeh3!!!)....susah jugak TAG nie, penat nak fikir......oklah...format TAG nie ~

1) Taip 23 perkara tentang diri awak secara rawak
2) Tag pulak kepada kawan2 awak yang rajin2 semuanyer

Nie nak tulis rasa serba salah pulak kan...hihihi....kang abis rahsia diriku yang begitu berharga semuanyer dah tak rahsia lagi...huhu...jawab seikhlas2nyer lah yer...


1- Nama penoh Zasillah Binti Ariffin, umor 29 tahon (muda lagi tue...), ada 1 suami dan 2 orang anak, dua dua pon lelaki....

2- Suka pada kecantikan luar dan dalam................

3- Minat belajar sesuatu yang baru (tak kisah lah apa perkara pon yang penting suami ok yang penting aku minat)...memula tue memang tak pandai...tapi jangan bagi peluang belajar, sebab insyaallah konpem aku mesti nak jadi orang yang pandai...ngeh3!! (agak2 korang faham tak??...huhu)

4- Suker sangat kerja...tapi dalam masa yang sama suker jaga anak2 kat rumah...(kena carik kerja dari rumah lar cenggini)

5- Moody...selalu kadang2 senang naik angin kalau ada orang yang coba2 nak carik pasal......tapi skang nie tengah belajar nak jadi orang yang cool....(cewah...ayat takleh blah!)

6- Boleh baca apa yang orang depan aku nie kata...dari riak muka dia aku boleh tangkap ayam apa yang dia cakap dalam hati...(ahlil nujum pak belalang...muahahaha)

7- Nampak macam malas....tapi bila aku dah buat sesuatu kerja tue aku akan buat dengan sepenoh hati...

8- Kadang2 selalu terlepas cakap...tapi tak berniat apa2 pon... =)

9- Aku tak suka bila kena perintah2 ngan orang bila buat kerja2 rumah....aku suker buat kerja bila takder orang yang kacau.....lalalala

10- Sangat suker dengan batu cencen berlian....(merasa lah sebentok cotet koleksi cencen solitaire masa betunang "dulu").....

11- Suker melawak....suker lawak...suker ngan orang yang pandai buat lawak....

12- Boleh tahan garang ngan anak bila diorang nakal......tapi akan manjakan anak bila diorang buat baik dan masa bawak diorang berjalan2.......

13- Kalau dulu masa anak dara berani sangat turun naik bas, jalan-jalan sorang2....skang nie bila dah kawen dah ada anak semuanyer jadi takot......dah lama tak naik bas ngan teksi....

14-Suker shopping bila ada sale.....ilang rabon mata bila tengok LESS 50%...70%...80%........100% jer yang tak jumpa2 lagi....

15- Suker ngan brand "Guess"...jam ada dua....handbag ada satu....skang nie takder koleksi terbaru... :)

16- Saaaaaaayangggg sangat ngan husband...walaupon ada orang yang cakap hubby aku tue boroi lar....gemok lar....itam lar....ada aku kesah??...yang penting aku bersyukor dapat husband yang cukop bertanggong jawab ngan keluarga, sudah cukop bagos adanyer ~

17- Kalau orang baik 1 kali ngan aku, aku akan baik 10 kali ngan orang tue....

18- Susah sangat nak puji orang (tak kira lah lelaki ker perempuan ker)...tapi bila aku dah puji tue maknayer betollah......

19- Alah ngan orang yang talam dua hingga 14 muker nie.....

20- Susah ada kawan baik...tapi kalau dah baik tue...aku sayang sangat2 ngan kawan aku tue.....tak suker sakitkan hati dia walaupon kadang2 dia tak sengaja sakitkan hati aku....huhu

21- Kadang2 macam tak penyabar....tapi kadang2 macam orang yang kuat sabar....tengok situasi jugak...

22- Adik aku kata...aku nie seorang yang degil...ego...kalau bercakap tue aku rasa aku jer yang betol....(hampehnyer adik....kalau ngan ko tue memang lar...ko kan adik, aku kan kakak....)

23- Apa yang penting.....akhirnyer, cuma aku jer yang tahu siapa diri aku yang sebenar2nyer.... ~



Oklah...seksa ku dah habis ngan TAG korek rahsia nie....jadi skang nie pada kawan2 ku yang rajin masak2 macam Ell(lifeofladyell) (banyak resipi enak2 dalam blog dia...nyum nyum)LarraDanish (skang nie mak Danish tengah gila buat beskot untok Danish hari2...best best), Lelord (hari2 ada n3 "laokku hari ini".....mintak sikettt) ngan Maslina (rajin betol buat bubor+ikan bilis+carrot dikisar halus untok Rizqullah mamam hari2)  dan Kak Yatie (yang mana mak2 orang semuanyer nie, kak yatie nie kalau shiela tengok masakan dia memang kena telan air liur lar....sedaaaappp semuanyer)

Jadi....ambek lar Tag nie yer....sila2...tambah2 laok... =)

Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

3 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

qellissa berkata... Reply To This Comment

bab shopping tu i pon suker babe..hahaha.psssttt ader tag lg utk mu..lalala

Lelord berkata... Reply To This Comment

muahahhaha dh penah wat so xyah wat la kan.

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/2010/05/tag-23-perkara-anda-perlu-tahu-mengenai.html

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

qellissa ~ sama kita babe...hahaha

lelord ~ oklah mama najla...kali nie hang terlepassssss....ngeh3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...