Geram ibu ngan moksu niiii!!!!



SmileyCentral.com

ehhhh!! ko dah buat salah ko boleh gelak2 lagi yer??.....nanti ko!!


Salam semua...ibu geram hari nie...di sebabkan budak WANTED nie!!...dia dah buat salah besar ngan ibu, siap ko moksu...tunggu bila ko ada anak pulak, taulah aku nak buat style yang sesuai untok anak ko nanti moksu(bila engko dah kawin)...geram nyerrrrr ibu ngan dia nie Danial......


Kenapa Danial tak larik jer bila dia mula nak buat kerja, kalau molek takper!!...nie dia ubah style Danial...sampai ibu tercengang melopong mulot dekat 15 saat!!....huahuahuahuahua....sampaiiiiii hati dia Danialllll...... 

masa nie Danial ensem, comel, cute, bergaya...........


Huhuhuu sedihnyer ibu tengok keadaan Danial...macam mana nak jalan2 lepas niiiiiiii....geramnyer ...geramnyerrrrr...kalau ilang sabar ibu nie kang, malam ibu buat kerja...biar dia pulak melopong 15 saat lamanyer!!...NANTI KAU!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SmileyCentral.com

kesiannyer anak aku, nama Danny!! tapi dah macam abu bakar elah dah ibu tengok...
nanti ibu kerat rambot anak moksu sama macam dia kerat rambot Danial yer sayang...
ibu takkan berdiam diri jer dengan apa yang telah terjadi nie...
ke'enseman mu telah di renggot oleh MOKSU yang tak bertimbang rasa...
Tunggu lah dia menanti pembalasan dari ibu yer sayang...
nanti ibu carikkan Danial cap atau scarft rambot macam Dato' Siti tue untok Danial yer...
supaya Danial tetap ensem!! hukhuk




Photobucket




kalau suka LIKE k... :D

15 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Dila Abdul Rahman berkata... Reply To This Comment

nak gelak cam tak patut jer.....

mesti moksu tu tak sampek hati tengok rambut depan danial yang panjang tercocok-cocok mata...

takkpun moksunya itu baru balik dari kursus pengayaan rambut....tu yang danial jadi model....

apapun...kasi belasah jer moksu danial tu ....jangan segan2...wak kasi lampu ijo....hahahahaha

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Dila Abdul Rahman wak nak gelak kan??...huhuhuhuh

nanti malam shiela nak kerjakan MOKSU tue pulak...geramnyer,

ibu nie yang paling cerewet pasal Danial tang rambot dia lar tue..

aleh2 MOKSUnyer yang dtg..
sabor jer lah wak..

cemomoi berkata... Reply To This Comment

dapat ilham dari mimpi le nih nak blajo ngunting rambut

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@cemomoi huh!!...iye lar tue kot...dulu dia penah kena ngan kakak sulong..rambot dia kena gunting macam topi keledar..

skang nie dia kenakan pulak anak sis...lain org buat...lain org kena...huh!

AiZ berkata... Reply To This Comment

pandai danny buat muke kesian ^__^






Aiz latest entry
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita
Facebook vs blogger
Kesilapan kita mood blogging down



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@AiZ tuelah...mmg masa ambik picture nie Danial ngah sedih...

moksu dia kata "potong rambot macam ottomen"....

Danial tak nak dia kata "otoomen takder rambot"...

haha

ibu_Arifa berkata... Reply To This Comment

hahaha..habis lah ko maksu..Shiela dah nak angin dah tu..hahaha

ok jagk lah potongan rambut baru Danny ni..tak delah rase mcm rambut nak masuk mata jer.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ibu_Arifa tuelah ibu arifa...sedih tengok..

mmg nak potong sikit trim bagi molek...tapi lain lak jadik..

MOKSU lak yg rajin sangat nak potong...dah tue dia lak yang dok gelak tiap masa...sabor jer lah...huhu

Linglung berkata... Reply To This Comment

lawa apa rambut tu..ada style!! :p

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Linglung ada style yer...huhu...bawak gi jalan jalan org tengok semacam jer..kehkeh :P

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Linglung ada style yer...huhu...bawak gi jalan jalan org tengok semacam jer..kehkeh :P

larra berkata... Reply To This Comment

aloloo..siannyer..maklarra salu kes cam ni bukan keje org len..salu keje maklarra..bile dah bat kalo jd cenggini maklarra terus tak senang duduk..terus pegi kedai botakkan pala anak..huhuhu.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larra huhu...kalau botak lagi tak ensem...hahaha...

ari tue ayah dia nak potong kan rambot dia...danial dah tak nak potong rambot lagi...fobia gaknyer dah..

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

adoi lawakla kak..memang dah mcm style Abu Bakar Elah.. XD

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas ngeh3!!..sabarkan saja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...