Ibu tak percaya.... ~



Salam semua...ibu nak post kan cerita pasal Nuffnang lagi...no 1 nie memang baik hati...status Datin ibu tue dia bagi balik...betol ker nie??....macam tak cayer jer...betol ker dia dah tak merajok nie??


ala cayang2 bucuk dia....nak kena tunggu 2 ke 3 hari lagi...baru betol2 kompem no 1 nie tak merajok...cayang dia lebihhh :)



ala cayang...jangan lar merajok lagi yer...hukhuk


Salam semua...hari nie lain hari ibu update entrie nie (15 July 2010) secara sahnyer status "Datin" dari Nuff sudah di tarik semula yer, yang tinggal cuma status "Puan" jer...sedih, tapi takper hidop mesti diteruskan...caiyok2 ADS!!!






Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

18 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

eima berkata... Reply To This Comment

ok la klu geli2 blk.makin mashuk la.

eiman berkata... Reply To This Comment

sebab apa bleh kena tarik balik tu?

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@eimahuhuhu...naik konpius geli2 tue apa...ha'ah...mintak2 dia tak merajuk lagi lar pasnie kan...kena tunggu 2 ke 3 hari lagi...tengok dia betol2 tak merajuk...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@eiman sebab shiela letak iklan lain agaknyer kat sini...

tapi hari nie tengok status datin tue dtg balik...iklan lain masih ada lagi kat sini...

tengok 2 3 hari lagi baru kompem..

cemomoi berkata... Reply To This Comment

lambat la kaya camni... caiyuuuuk!

Hana Faza-same person berkata... Reply To This Comment

tahniah datin shiela :)

FiRsYa MeLisSa berkata... Reply To This Comment

tak per..as long as dia dh balik lik~

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@cemomoi kikikiki...nak kaya jugak...hahaha :P

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hana Faza-same person kahkahkahakh...lawaknyer...pandai hana menghiborkan hati ibu Danny nie...hahahaha

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@FiRsYa MeLisSa betol tue dik...yang penting dah dtg balik statusnyer...hukhuk :)

Cylia Chel berkata... Reply To This Comment

hola kak..nuffnang tu nak minta perhatian kot..nak manja2 kot..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Cylia Chel iye lar tue...tapi memang betol2 tengah kompius nie..???

qellissa berkata... Reply To This Comment

yayyyyy..status datin da dpt balik..weeeeee...congrats datin shiela..wakakakaka

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa hahaha...dah kena tarik balik lar...huhuhuhuhu

diriku berkata... Reply To This Comment

he2..nuff bg blk ek..bagus lh cm2 =]

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@diriku mana ada dia bagi balik...dia dah tarik balik...hahahaha

Dila Abdul Rahman berkata... Reply To This Comment

ala sheila....wak pun dah lama kena pecat dengan nuff ....dulu wak berpangkat manager....la ni dah kena pecat jadik pencacai jer.....tapi takpelah....pencacai pun pencacailah...yang penting dibayar gaji...huehueheu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Dila Abdul Rahman hehehehe...itulah wak....yang penting masyukkkk kan...best gak joint banyak company nie...hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...