Pengumuman Kontest ditutup ~




Salam semua...n3 nie adalah pemberitahuan kepada penutupan untuk penyertaan kontest "Siapa nak hadiah dari mama Danny & Adam"...secara rasminyer, tepat pada pukol 11:29pm skang nie...date sah2 pada 31 hb July k...


Di samping tue Shiela nak ucapkan terima kasih banyak2 pada semua kawan2 yang dah sudi joint kontest tak seberapa shiela nie, seronok dan shiela appreciate sangat2 penyertaan dari kawan2 semua yer...insyaallah ada rezeki yang lebih lain kali shiela cuba adakan lagi kontest semacam ini yer...


Ok, ini dia penyertaan yang ada singgah di ruangan komen posting "Siapa nak hadiah dari mama danny & adam" k...mana2 komen yang ada kat situ shiela an moksu ambil kira...terima kasih sekali lagi...alhamdulillah ada kira2 22 orang dah prihatin nak bagi komen ~


Colan2... e'ehhh Calon2 nyer ~

3 RedBoy
18 Ain


Sayang korang semua yang sudi joint kontest nie...n shiela hargai segala komen membina yang korang semua berikan...semangatku untok terus berblogging semakin kentalll...ekekeke...ok, pemenangnyer shiela umumkan esok yer...lepas balik2 jalan2 dari Jb shiela bagitauuuu...sebelom itu...daaaaa, sweet dream ~








Photobucket




kalau suka LIKE k... :D

6 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Syukie berkata... Reply To This Comment

name saye ade :D
huhu tq kak shiela ~

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Syukie ada lar dik....sama2 :)

mama zharfan berkata... Reply To This Comment

hehe nama me peserta terakhir tu :)

It's Me berkata... Reply To This Comment

wak nak ucapkan tahniah pada sheila dan pada kandidet2 yang ambik bagian.....

kita tunggu jer pengumuman pemenang dari penyimpan mohor besar raja latip queen sheila dan dayang moksu.....(hahahaha moksu jangan marah moksu yer.....)

p/s hari ni punya word berryfied ialah OVENN....cayalah

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

semoga berjaya...
;)

miszTERRA_SF_ berkata... Reply To This Comment

waaa..sudah ttup la..trlmbat sudah
xpe2..len kl wt lg eh kak :)
thniah n all da bez wt calon2 sume oke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...