Bag Tags




Bag Tags ~


Salam semua...kali nie shiela nak settle kan tag, Bag Tags dari Puan Watie...unik kan tag nie?...tak salah dulu tag pasal wallet..kali nie pasal bag lak...handbag lar tue kan?...kita settlekan dia...huhu ~


Rules...memula kena buat apa?





* ANDA PERLU BUAT / ADA *
1. copy n paste batch mark BAG TAGS kat atas tu pada entry anda. [setel!]

2. pic bag yang anda sedang guna untuk masa terdekat ni. ( hanya 1 shj ) [setel!]

boleh lar tue yer?..buat n3 dah tengah malam, malas nak ngambik2 gambor haiii...kang suami aku terbangon lak...besok dia nak kejer ~


3. pic waktu anda sedang guna bag tu.[setel!]

nie lar gambor yang paling terdekat sempat snap ngan HB...bukan selalu pon...hukhukhuk


4. jawab soalan2 tag ni. [setel!]





 Kenapa sy suke bag ni ?
kenapa eek?...sebab design dia yang simple n mudah nak pakai...huhu


pengalaman dengan bag tu ?
pengalaman saya dengan bag nie ialah....saya bersama2 dengan bag nie pernah melancong ker luar negara, seberang tambak iaitu Thailand secara smuggle (tidak sah)...kerana org yang membawa saya kesana adalah seorang yang sangat2 berpengaroh dan berhubung rapat ngan polis siam ...diorang kaap kung kap kung kaap kung kap kung kaap cakap siam dari tingkap keta jer....setelah itu saya husband n anak lepas masok ke Thailand tanpa perlu berator panjang @ mengeluarkan passport antarabangsa...kagom?


kenapa anda rasa perempuan perlu bawak bag kemana - mana ?
kenapa eek?...kerana saya rasa amat penting @ wajib bagi seorang perempuan untok tampil bergaya walau hanya ke tandas awam......


pandangan anda bila lelaki bawa handbag perempuan ?
apa eek?....owh..kalau saya melihatkan suami saya terkedek2 membawakan handbag saya sedangkan pada waktu itu, saya sendiri sedang sangat sibok mendukong handbag (adam) yang lagi satu ...tetiba saya merasa saaayaaaanggg sangatt!! ngan lelaki itu iaitu suami saya sendiri kerana ketinggian keprihatinannyer telah menusok ke dalam kalbu hatiku...sekian


cara kreatif utk elak beg anda diragut ?
owh, dah macam kempen kesedaran lak nieh.....saya kalau keluar rumah jer mesti ngan husband...kalau ngan husband jer mesti keluar rumah......jadik dengan kreatip nyer saya telah pon memikirkan cara2 yang lebih selamat supaya saya tidak di ragot adalah!!......adalah lebih baiknyer saya membiarkan suami saya sahaja yang menyandang handbag itew....


bag atau kasut ? mana satu anda pilih ?
pulok??...dari tadi citer pasal handbag aleh2 soh org pilih handbag ker kasot lak?...apa ke heee nyer yob??...adeiii penin2 nak jawab nieh...senang2 saya pilih handbag sahaja


TAG 5 orang kawan anda yang anda nak tau ttg begnye!


jangan marah wahai kawan2 ku kerana tag yang tiada kebenaran ini...aku hanya menjalankan tugas yg telah di amanahkan..kalau tak nak buat pon i ok jer...hu hu hu


Qellissa Gojes (haruslahhhh...ekeke)

..

..

..

ahhh...itu jerlah..bole kan?...salam hormat...sekian :)








Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

8 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

qelissa memang gojes...
:)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ adeiii...ko mmg hebat..aku baru publish pukol 2 pagi ko dah bagi komen...nanti aku buat kontest siapa pengomen paling banyak dapat komen tempat pertama...

ko pasti boleh!!!...menang :P

BUJANG SUSAH berkata... Reply To This Comment

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila klik disini
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis dan memberi info.. Semoga sejahtera dan sentiasa diberi keberkatan olehNya.. wassalam.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

Waalaikumusalam W.B.T. teman...


terima kasih kerana telah menurunkan sedikit ilmu di sini, shiela hargainyer sangat2..

terima kasih juga kerana teguran yang sangat menyedarkan shiela tentang syirik kecil iaitu riak...kadang2 shiela sebagai hamba yang hina nie memang selalu terlepas pandang tentang hal2 remeh seperti ini...

tujuan menulis tidak sampai ke situ (riak)...tetapi mungkin cara penyampaian shiela yang salah..betol tue :)

dilain kali shiela akan cuba sedaya upaya untok lebih berhati2 dalam menulis tentang family @ tentang diri shiela sendiri...

semoga lepas nie n3 blog family shiela nie akan lebih bermanfaat lagi untok pengunjung semua...amin.

qellissa berkata... Reply To This Comment

ceroi: time kasih for ur compliment itew...i lap u lah ..hahaha

shiela: erk tg bag lg? yg tag award tu tak buat lg...hihihi..nt i wat tag ni ea babe..by the way..kagum sey u masuk thailand without q-ing..ngeee

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

elak.aa.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa kehkehkeh...jangan ar cakap cenggitu...i dah salah cakap kat atas nuunnnn...huhu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ akufobia wokey boss :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...