Jom layan rockkkkk semuaaaa...... ~



Salam semua....tadi shiela secara tak sengaja gi tengok mini konsert kat Pontian, memula tue keluar nak layan roti canai mamak...husband bawak jalan2 dulu kat tepi laut Pontian tue, ada mini konsert dia kata...sedihnyer tak tau kat mini konsert tue ada artis datang...seddihhh woooo...wa minat sama Mus May....sama Siti Nordiana...sama itu kak Ramlah Ram larrrrr...tapi kenapa aku tak tau ada artis kat mini konsert tue...uwaaaaa...sedihnyer...dah alang2 terdatang mestilah tak bawak kamera kan...sedih...sedih...tak dapat gambar ngan Ramlah Ram...uwaaa....


Nasib baik husband dapat ambek video Mus May ngah layan rock kan...hilang sikit rasa sedih tue...jom layan...paham2 jer lah yer, kualiti vidoe memang meletop!!...mantop!! sila jangan sakit mata kawan2 ku sekalain.....husband kata henpon dia sudah cukop canggih adanyer......tapi kalau tengok live memang meremang!! dengar suara Mus May nie...tangkap cintan wa cakap sama lu...suara dia jer yer...ekekeke..layannnn ~










lama tak tengok konsert rockk live kan...ccehhh!! macam selalu tengok pulak...sekali dulu penah lar...huhu...best jugak walau layan ngan anak2 kan......suara Mus May memang mantap!!!










Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

10 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

+akufobia+ berkata... Reply To This Comment

jog ramairamai best gak.jom.

Anip™ berkata... Reply To This Comment

huhu...rugi kan..
xpe..nnt ley jumpe lg klau berkesempatan ea..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ akufobia jogging ker?...bila?...dimana?...dengan siapa?...ekekeke

ada2 jer dak fobia nie :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Anip™ rugi huhu...bila lar dapat jumpa lagi yer?

Ain berkata... Reply To This Comment

suka rock ke?

hehehe....

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Ain suker jugak...ekekeke... ;P

qellissa berkata... Reply To This Comment

i klu pg mana2 kamera mesti sentiasa bwk..i kan suker amik gambar..hihihi..syg nye u x dpt amik gambar kak ramlah kite tu..hihihi..i x minat rock..tp hubby i suker nyanyi lagu2 rock..=)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa tuelah...lepas nie mana2 pegi i nak bawak jugak...huhu, kak ranlah dah senyum2 kat i tapi nak ambik gambar kamera takder...sedihhhhh...huhu

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

mus may memang antara rocker sejati hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas iye betol tue...suara mantap!! huh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...