"Mee Goreng Kasih Sayang ayah" ~



Salam semua...hari nie Ibu, ayah, Danny ngan Adam..ngan Moksu sekali tak keluar mana2 (petang2 kang layan roti canai best nieh..)...dok umah jer...macam biasa bila dok umah tue takder benda lain yang ayah nak buat...mesti ayah sibuk nak ke dapur main masak masak...ekekeke


Tadi ayah kata nak makan Mee Goreng...ayah kalau masak Mee Goreng mesti Danial suker...sedaaapppp..bebudak manalah pandai bohong2 kan?..eccehh...kalau dia kata sedap tue sedaplah maknanyer...lagi2 kalau di masak dengan penuh kasih dan sayang tanpa paksaan...huehuehue..


Apa nak jadik ngan ibu nie yer...asik ayah jer yang masak, malam tadi baru jer makan "Nasi Ayam Penyet Syahdu ayah"...eh! kalau ayah cakap dia nak masak, takkan ibu tak nak bagi kan...baik ibu senyum jer...hehehe...lagi ayah masak ibu tinggal mamam jer...bertambah sedapnyer kalau makan masakan ayah yang ada resipi rahsianyer....


Nie ler "Mee Goreng Kasih Sayang ayah" ~


nyum nyum...
cedap cedap...eheh!..
malam kang ayah kata dia nak masak lagi...hehe
senyum sampai ke telinga...huhu


berkojo lah kito sekuek nyo...
berkojo lah kito sekuek nyo...
ahah!!




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

18 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

azuin berkata... Reply To This Comment

sweet.susah nak tgok org laki masok dapo bla dh kawen ni...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@azuiniye...mmg sweet dik... :)

kena carik lelaki yg kuat makan lar...hehe

miss chekleen berkata... Reply To This Comment

sudah follow.. :)
tak jumpa shoutbox.hik

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@miss chekleen ok takper dik :)

nanti akak dtg follow balik k :)

نورالجنة berkata... Reply To This Comment

bestla akak ..dapat rasa ayah mask..:)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@نورالجنة alhamdulillah...dapat merasa air tangan suami masak :)

Lia Edwin berkata... Reply To This Comment

wah...teringat pulak sy ngn ayah sy kak..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lia Edwin hehe..a.yah cylia pon mesti terre bab masak2 nie kan?... :)

cKyN WaN berkata... Reply To This Comment

alahai sweetnye~

gnesop.com berkata... Reply To This Comment

macam sedap jer.. :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@cKyN WaN tq :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@gnesop.com memang sedap dik...tak tipu :)

qellissa berkata... Reply To This Comment

seronoknya dpt hubby rajin memasak...nmpk sedap mee tu..=)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa sedap babe...hehe =))

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

Saya pun nak contohi suami kak la :D msti bahagia isteri saya nanti hehe

larradanish berkata... Reply To This Comment

ummm..best..beruntung dapat suami pandai masak!..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas betul...beruntung isteri awak nanti tau...mesti jalan nak berkepit jer =))

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larradanish tq mak larra... =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...