Selamat hari lahir buat suami yang tersayang ~



ini ayah nenial...
ini ayah nenial tauuuu...


ini ayah adam...
ayah adam besarr tauu..



inilah dia suami kebanggaan ibu...
ibu saayannggg sangat pada ayah.. =))



Salam semua...hari nie 27 hb September Shiela nak ucapkan "Selamat Hari Lahir" pada suamiku yang sangat2 Shiela sayang sekali...selamat menyambut ulang tahun yang ker 33 tahun abang...


Shiela doakan semoga ~
Semoga abang di panjang umur..
Semoga abang di murahkan rezeki..
Semoga abang sentiasa sihat walafiat..
Semoga hubungan kita berkekalan dunia dan akhirat..


* Abang lah suami yang terbaik buat shiela..
* Abang jugalah bapa yang terbaik sekali buat anak anak kita..
* Abang sentiasa mahu menjaga hati Shiela dan anak anak walau sekadar yang termampu..
* Air tangan abang sentiasa menjadi pengalas lapar Shiela dan anak anak bila masa yang diperlukan..
* Abang sentiasa cuba memenuhi kehendak Shiela dan anak anak sedaya yang abang mampu..
* Abang bekerja setiap hari tanpa mengira letih walaupun selalu hingga ke larut malam semata2 untuk kebahagiaan Shiela dan anak anak..
* Abang sentiasa bersabar melayan kerenah remeh Shiela dan anak anak..
* Abang sanggup bersusah payah seorang diri mencari rezeki supaya anak anak di jaga oleh ibunyer sendiri..
* Abang sentiasa berlemah lembut dengan Shiela dan anak anak bila berbicara..
* Abang sentiasa menjadi kebanggaan Shiela bila kita ke mana mana..
* Abang juga sentiasa menjadi kebanggaan Danial & Adam sebagai seorang bapa yang paling penyayang..
* Abang lah di antara suami yang sanggup menjahit sendiri pakaian yang rosak tanpa meminta bantuan isteri....di mana lagi Shiela nak cari suami yang sebaik abang sedang kan abang sudah di depan mata..
(aku bersyukur  pada yang esa)
* Abang lah lelaki yang paling membahagiakan Shiela dan anak anak..


Dihari lahir abang ini.....tiada hadiah yang mahal dapat Shiela berikan..
Hanya yang termampu..
Shiela doakan semoga Allah S.W.T. sentiasa memberkati abang walau di mana sahaja abang berada..
Pengorbanan perih abang sebagai ketua keluarga bukanlah sesuatu yang sia sia..
Pasti akan terbalas di akhirat sana.. 
Ikhlas doa dari Shiela dan anak anak manja abang..





Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

16 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Iela Fazielah berkata... Reply To This Comment

ya Allah.. bertuahnyer shiela dpt suami yg sgt2 baik mcm nie.... bersyukur lah byk2... kurang dr bab lain.. tp lebih dlm bab lain.. alhamdulillah... hepi bday to suami shiela.. ila doakan kesihatan, kebahagiaan & murah rezki utk suami shiela & gamily sheila

~SukEMakAn~ berkata... Reply To This Comment

alahai!
selamat ari jadi juga!

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

selamat hari lahir buat suami kak :) semoga dipanjangkan umur dan hidup semakin dimurahkan rezeki dan maju,

suami kak peminat MU?

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Iela Fazielah alhamdulillah...tq yer iela doakan shiela...shiela doakan yang sama untuk iela juger :)

amin.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@~SukEMakAn~ terima kasih yer :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas terima kasih yer dik...akak doakan yang sama untuk awak juga :)

amin.

suami akak peminat argentina lar dik...ekeke sama ngan akak...baju tue kebetulan jer..eheh..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... Reply To This Comment

salam sheila...sshnya nk masuk umah sheila nih!hikhik..'selamat hari lahir' tuk HB sheila..semoga pjg umur,murah rezeki...sama lakngan besday adik atie....

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♥♥azatiesayang ♥♥ terima kasih yer atie...akhirnyer dapat gak masuk n komen kan...hehe

macam treasure hunt tak?..

shiela doakan yang s ama jugak untuk atie n epy besday tuk adik atie.. :)

Hana Faza-same person berkata... Reply To This Comment

salam shila

tahniah memiliki suami yg terbaik buat shila dan anak2

selamat hari lahir, semoga hubby shila terus berbahagia dengan keluarga sakinah dan kekal hingga ke syurga..amin

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hana Faza-same person terima kasih hana =))...shiela doakan yang terbaik juga untuk hana dan suami k :)

amin.

larradanish berkata... Reply To This Comment

selamat hari jadi juga kepada ayah nenial..ayah adam..dan kesayangan makshiela..terima kasih kerana menjadi ayah dan suami yang penyayang kepada kawan maklarra..dan anak anak nya.semoga dipanjangkan usia dan diberkati allah selalu!amen..didalam sejuta itu..bukannya mudah mencari permata..dan diantara permata itulah kamu!..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larradanish terima kasih banyak2 maklarra atas ucapan tue yer...nenial, adam ngan ibu sukerrr sangat2...

shiela doakan yang sama juger untuk mak larra n family k.

amin.

yebbit + . + berkata... Reply To This Comment

hepi bdayyy to suami akak. ngeee~

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@yebbit . tq yebbit =))

qellissa berkata... Reply To This Comment

happy birthday to incik Latif..jiwang jugak u ni babe..love tat quote yg u bg kat incik latif tu..syahdu i membacanya..i pray for ur happiness dunia akhirat ye dear..=)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa ahaks...jiwang ker?..ekeke...tue jer yang termampu i buat....hehe =))

thanks for the pray k...i doakan yang sama jugak untuk u n incik ary k...amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...