Adam dah banyak kerja..... ~



Salam semua...ari nie nak story pasal Adam yang dah banyak kerja skang nie...duduk dalam umah jer pon dah banyak kerja yang dia nak kena buat...ibu tak paksa pon...tapi dia sibuk gak nak buat...geram ibu nieh.....grrrrrrr


Sibuknyer dak nieee.... ~
Photobucket
adooo...enaknyer ko meronggeng ngan mangkok tingkat ibu...grrrrgrrrr...
Photobucket
a'ahh...yerlah..ko seret2 lah mangkuk tue...ibu ok jer nie ha...
Photobucket
nak dudok setongkol kat situ buat apa poonnn ibu tak kesah yer sayang...grrrrgrrrrrr (geram nie)
Photobucket
ha...yerlah...boleh boleh...ibu tolong kira yer... >> 1
Photobucket
... >> 2
Photobucket
... >> tigaaaaaaaaaa....yaeyyyyy paandaaiiii anak ibu..kaulah pria terhebat ibu skang niee...
(sedap tinga ibu nie mendengar hasil seni seretan mu itew sayang oiii...)

Photobucket
betapa hebatnyer Ferrarri ngan Jaguh yang ayah belikan nie....tapi kenapa benda tue jugak yang ko nak sayang?...why?...

Photobucket
kerja adam no 2 ialah...berjalan...

Photobucket
berjalan.....

Photobucket
yeahhh...menari sikit sikit...

Photobucket
jalan lagi...mari kita lihat apa yang ada di sana...seperti ada masalah kat sana ye...

Photobucket
ye bro...ada apa2 prob ngan jaguh nie?..
boleh adam bantu?...

Abang nenial takleh tahan...
rasa nak blah time tue jugak...huh!


Last sekali...kerja Adam yang paling best!!
Photobucket
oklah ibu...adam dah penat nie sal tadi adam wat kijer maaanyak manyak!...
Adam nak mintak shushu.....long gi watkan oleh?..
(bila bual ngan ibu jer suara dia tetiba pelat2 lak)...



P/s ku :  pada aunty qellissa...adam skang nie dah pandai jalan jalan....lama adam tak jumpa aunty kat sini...cak...cak...winduuu sangat sangat kat aunty...ekekeke




Photobucket

kalau suka LIKE k... :D

22 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Ieda Al-Habsyi berkata... Reply To This Comment

kecian ferrari ngan jaguh, mangkuk tingkat juga jadi pilihan, hehehe!`

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

comelnya Adam dengan kerja sehariannya, kenala kak bg gaji sebotol susu kat dia :)

Ain berkata... Reply To This Comment

adam nak temankan ibu masak kat dapur tu, takde la ibu boring nanti...

qellissa berkata... Reply To This Comment

eh eh, adam dah pandai wat jkeje ye skrg...cantek ferari adam parking..hihihi..comel lah adam ni rasa nak picit2 je..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Ieda Al-Habsyi tuelah dia...mangkuk tingkat tue baru pakai sekali...ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas bukan setakat sebotol dik...kalau sehari tue berbotol botol upah dia...sampai nak tidur malam kang mesti kena bagi lagi upah sebotol..baru dia puas...huhu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Ain uihhhh...lagi lah ibu takleh nak masak...caner ibu nak goreng ikan kalau dia ada kat bawah main main...bahya bahya...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa picit sikit2 jer aunty...adam kat sini dah tak tahan asik kena picit ngan ibu jer...ekeke

akuvision berkata... Reply To This Comment

macam tu baru la adik adam boleh membesar dengan kuat dan sehat!.

ehem puan shiela, sofa kita serupa da....

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@akuvision iye...itu benar sekali.. =)

eh! ye sama sopa kita?...dah bertahun akak pakai sopa tue dik...huhu

miss mumun berkata... Reply To This Comment

kenapa die tamo men ngan car nie kak.. syg jer.. hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata... Reply To This Comment

salam Sheila..gerammmnya tgk telatah Adam tue..comeiiii!!

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@miss mumun biasalah budak kecik mmg gitu...dia suker ngan brg dapor...periuk lar...kuali lar...ari tue abis itam mulut dia dok cium b***** kuali..kiki

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♥♥azatiesayang ♥♥ geram yer?..hihi...ibu dia nie lagi geram tgk kan dia...huhu

MJ berkata... Reply To This Comment

@Shiela Latiflepas ni jadi tukang mengemas umh sama2 dengan ibu ya adam...=)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@MJ adeii...tak sanggup kalau dia yg tolong...huhu

gnesop.com berkata... Reply To This Comment

bz sungguh adam yer..
aktif :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@gnesop.com yer dik...memang dia bz 24/7...ibu nie kena kadik asst. dia...huh..

Nuriez berkata... Reply To This Comment

comel..comel ank akak..hehe..jeles tgk...ble la kite nk ade anak.hahah..berangan jek lbey..lajo pon xhbs lg..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Nuriez tq yer dik...sabar dulu...nanti dah abis belajar baru plan k?...ekeke

Nuriez berkata... Reply To This Comment

ok kak..hehe..ni anak akak yg ke bp nie?mklmlah..br folow blog akak kan..xtaw ape2..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Nuriez anak akak yang kedua...yang pertama tue yang atas jaguh dia...ekeke...abang dia "Danial"...yang kecik nei nama dia "Adam"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...