Ibu tak sihat semalam… ~



Bismillah,


Salam semua...hari nie baru dapat online, semalam dari pagi sampai maghrib ibu kena cirit birit...skang nie baru sembuh. Suruh ayah balik cepat semalam, selalu ayah pukul 10 malam baru sampai rumah..ini dah tak boleh tahan sangat sampai tahap badan lemah tak boleh nak gerak. Nasib baik 2 bujang tue tak banyak ragam.


Fuh! Alahamdulillah dah sihat balik, moga dosa dosa kecil terampun hendaknya......nasib baik jugak sakit memulas-mulas pastu buang (ehehe)...kalau kena sakit perut masuk angin lagilah tak boleh nak tahan rasanya. Apalah yang ibu salah makan nie??...wonder ikan pari asam pedas yang ayah masakkan ker??...ker dah tercemar ibu tak perasan??...main panaskan jer pastue ngap ngap tak toleh kiri kanan...sedaplah kata, ehehe..


Nie mesti kes dah tercemar...asam pedas ayah tue ok jer rasa dia, rasa semalam tak boleh nak berdiri tegak....dah macam nenek si bongkok 3 berjalan bongkok bongkok...uhuhu.....lemah sangat badan sampai rasa pitam pitam pun ada...nasib baik ibu tak suap kan bujang 2 orang tue...kalau tak samalah nasib kena cirit birit macam ibu...biarlah ibu jer yang kena...adeiii....


Sampai jer maghrib perut dah tak mulas lagi, lega rasanya cuma badan lah terus rasa lemah sangat...macam kena pukul pukul jer sakit dia,...ayah balik belikan ibu ubat...sayang isteri katanya...malam ayah masakkan ibu bubur...sedap memang sedap, tapi tak selera nak telan...makan jugaklah siket buat alas alas perut. Dari pagi tak makan apa...tue yang buat badan lemah ngan rasa pitam pitam tue....


Tapi pagi nie Alhamdulillah dah sihat...segar badan lepas ayah jaga malam tadi....sayang ayah...ehehehe...kalau ayah tak sihat ibu pulak yang jaga ya.....Okeylah...nak rehat rehat lagi...baru lepas ngemas rumah...nie 2 bujang tue dah sepahkan balik...sabar jerlah...nak bebel perot masih tak konsisten lagi angin dia nie...semalam satu hari ibu tak dapat membebel...suker 2 bujang tue aman dari pagi sampai malam....hari nie pun ibu kena kontrol dulu mulut...tunggu perot dah betol betol sihat baru boleh sambung bebel.....muahahaha



P1000376

“adeiii…cianyer ibu catit peyot…tula adam da ate angan mamam…angan mamam….ibu mamam ugek…kan da catit peyot, nieh adam tak dengar core ticau ibu…adam boying nie…adam ghinduu….
aper adam nak mamam malam nie ya??….nacib baik ayah ader”





P/S ku : Sakit itu penghapus dosa dosa kecil...








kalau suka LIKE k... :D

12 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

fa-in berkata... Reply To This Comment

comel nye adam!
org kata tu kafarah dosa..
shafakillah ya. :)

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

Jauh pandangan Adam tu..yg bab kata2 dia tu memang comel haha

moga sembuh sepenuhnya ye sis

Hanis Azla berkata... Reply To This Comment

semoga cepat sembuh yer.. sori shiela.. selalu tak dapat baca entry kat sini sbb polka dot tu tutup entry.. kenapa agaknya yer..

darkbatman berkata... Reply To This Comment

klau cirit birit mmg cm2. sume jd lemah kan.. hehe.. restla ye.. mkn buah-buhan byk2.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@fa-in salam dik...owh, yer ker?..mekasih dah sudi leave comment ya =)) nanti sis singgah tempat awak pulak =))

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas haha...itu khayalan sis jek! kra instinct ibu lar konon2 boleh faham anak2 kecik nak cakap apa kan?...ekekek...mekasih dik =))

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hanis Azla mekasih ya hanis...shiela rasa kalau polkadot tue tutup entry biasanya line tenet slow...shiela pun selalu macam tue...nanti kupikirkan cara supaya blog nie mesra reader...ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@darkbatmanv tuelah aie...nie 1st time kena cirit birit...baru tau rasa dia, yang tak boleh tahan tue badan sakit2...macam banyak toksin lak dalam dia...huhu =))

Lelord berkata... Reply To This Comment

ciannya....dh okies kan skang

Myfrin's story berkata... Reply To This Comment

Alhamdulillah, syukurlah shiela dah sembuh :-)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord Alhamdulillah...sihat dah skang nie lord.. =))

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Myfrin's story Alhamdulillah kak imun...mekasih ya =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...