Nasi Ayam Cinta Ayah ~

 

 

 

Bismillah,

 

 

Salam semua, malam nie nak update ringkas-seringkasnya. ibu nak update menu yang ayah masakkan tadi. Kenyang ibu, Danial ngan Adam makan menu nie. Special macam biasa bila menu “Nasi Ayam Cinta Ayah” nie di masak sendiri oleh En. Latif. Sedap naa…enak hingga menusuk kalbu, belum jamah dah tau sedap…apatah lagi bila ibu menjamah. Memang umpphh!! lah ayah masak nasi ayam kali nie (bodek guna ekon). Terima kasih ayahhh…ibu, Dannial ngan Adam of cozlah sayang ayah kuat kuat lepas nieh. Masak lagi tauu…ehehehe (khidmat pesanan ringkas dari ibu)

 

 

Enak + Cinta = Alhamdulillah ~

 

nasiayam1.JPG new

 

 

P/S ku : Ibu jarang masak bila ayah kat rumah….Send a kiss


kalau suka LIKE k... :D

6 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

lapa pula di malam hari ni hehe
untung betul sis ni hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

aku nak..
aku lapo...
hehehe....

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas terus lapa kan?...samalh masa sis tengok menu nie...hehe, untung sis yek?... =))

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ ko lapo?...sian...tapi ko mana boleh makan makanan berat macam nie...tak fit ti...ekekeke

fyna berkata... Reply To This Comment

hehehe..sedap lak tgk...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@fyna rasa dia pun boleh tahan dik...ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...