Ikan masak kicap + Sambal pelam ~



Bismillah,


Assalamualaikum semua…Alhamdulillah…cecewah, lengkap semua ibu masukkkan sekali ni?..gapo dio, tengok tajuk jer ibu dah kenyang..ekeke, macam biasa lauk best yang ibu makan malam tadi…sedap!


Yang paling takleh menahan tu sambal pelam dia…mantop!! makan tak toleh kiri dan kanan lagi…jom jemput2 makan yer…bukannyer banyak pun lauk..2 jenis jer tapi itupun sudah cukop bagus…menyelerakan dari sepinggan boleh jadik 2 pinggan menyantap…jom makan!!


ikan kicap sambal pelam
uuuiiiihhhhh….montop kan??


P/S ku : besyukooorr den dapek laki yang pandai masak ni (kalau tak syukor takkan nak hentak kaki lak kan?)…nak buek cemano laii…cito2 dio nak bukek restoraaann…AMIN.







kalau suka LIKE k... :D

16 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

maszmadi berkata... Reply To This Comment

wah syiok nyer dapat some yang pandai masak..... cam sedap jerk tengok gambo tu, lum rasa lagi kan.. nyum nyum

dya adriza berkata... Reply To This Comment

amboi sodapnya kak.. lapo... huhuhu pandai suami akak masak. bertuah akak..

ajar resipi leh? =P

Kaseh berkata... Reply To This Comment

ya ALLAH sedapnya sambal pelamm tuhhh..teringin dah nih...

Lelord berkata... Reply To This Comment

menciiiiiii

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

moga cita2 tercapai...

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

yeah..sambal pelam..dari tak selera jadi selera tu nyam2..

lagi pedas lagi melantak ki3..

qellissa berkata... Reply To This Comment

bestnya dpt hubby pandai masak..hubby i pandai mkn je babe..hihihi

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@maszmadi tak ragu ragu lagi...lauk kat atas nun memang sedap!!...tak tipu punyer...ekeke :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@dya adriza Alhamdulillah...nak resipi ker??...alamak, aka kena tanya abang akak cenggini...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Kaseh yess...orang normal memang takleh nahan ngan sambal pelan tu...op coz..ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord jangan ah menci aku linggg...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ AMIN. :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas betul tu TE...sambal tu yang bukak selera...mesti awak cari2 nak makan sambal pelam pas ni...akakaka

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa best jugak tu hubby pandai makan jer...tak membazir kalau u masak ti...licin dimakannnyer...ekekeke

~ Lady ell ~ berkata... Reply To This Comment

perrrggghhh! sambal pelam...meleleh air liur aku tak reti nk tos dah....

amin...semoga dpt jadi chef dirostoren sendiri...untung ko ekk jeles i u...:P

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@~ Lady ell ~ alololo...ciannyer kawan aku sorang ni..meh2 aku toskan..akaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...