Asam pedas (lagi) + cencaluk (pulak) = Syukur ✿♫•*¨*•.¸¸❤


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم



Assalamualaikum semua….okey malam ni menu ibu n de family seperti yang di atas ya…macam tak reti nak masak mende len lak ibu nie kan?..ekeke (bek ngaku…) bukan tak reti…idea tak mariii…abih hari2 masak naik pening dah kepala nak pikior masak apa lak kan?…apa2 pon, menu2 ni tetap layaaannnn…memang membuka selera, kalau kat umah macam ni le baru selera nak makan…tambah 2 pinggan pon tak segan…



Jemput makan….sila sila… user.appicon.18he8DZhyw.png_462sambil masak ibu pakai mungeee...


asam pedas cencaluk
jangan jemu2 ya…haaa menu tak reti berubah2 langsung…dah tu je yang termampu nak masak ehehehe…esok sarap leh buat bubur bagi ayah makan ngan asam pedas nie….cantekkk!!
menu esok nak masak sambal udang petai lak…menu jarang masa nieh, bukan sebab susah nak dapat udang…susah nak dapat petai benarnya…bukan takder kat kedai, melambak2 petai kat kedai…madang terlupa jek nak beli…ehehe



P/S ku : skang nie ayah dah jarang masak……ibu rasa macam nak nangis sambil terbang lak……………………………….. user.appicon.50wyyOL1e.png_458







kalau suka LIKE k... :D

13 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

cik diba berkata... Reply To This Comment

peberet nie !!!...
oh tidak..lapo lak tgh2 mlm nie...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

sedapnye....

ajumohit berkata... Reply To This Comment

alahai sedapnya

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@cik diba tulah...peberet akak gak nieh...asik nak masak tuuu jek...ehehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ dapnyeeeeee

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit lahai...memang sedap...ekeke

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

sedap tu! agaknya hubby sis tengah tersenyum-senyum sekarang rasa masakan sis ni he

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

sedap tu! agaknya hubby sis tengah tersenyum-senyum sekarang rasa masakan sis ni he

qellissa berkata... Reply To This Comment

peh sedap babe!meh tlg ajarkan i masak meh..hihihi

Shiela berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas selalu na dia tersenyum kekenyangan makan masakan sis ni TE...masalahnya kalau sis masak dia makan bertambah...cemana nak kontrol makan dia ??...(boleh gitu bagi alasan?...akakakaka)

Shiela berkata... Reply To This Comment

@qellissa alaahhh...takyah ajar nieh senang jer babe..u jgn nak nipu i yer, u pun terre gak masak nasik serai tu...i pun tak reti tau...nie goreng2 campak2 jek...huh!

mama ainnurzariff berkata... Reply To This Comment

waduh..sedapnye sheila...simple tapi mmg shedapp..wa..wa..nak cencaluk..nak balik mesia!!!

shiela latif berkata... Reply To This Comment

@mama ainnurzariff alololo...ciannya...pa lagi, mintak tolong ati poskan kalau boleh...ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...