mak main ngan pak Dollah?…..ish ish ish..



Bismillah,


Asallamualaikum semua…takmo citer banyak, setiap kali ibu eratikan kata kunci keyword yang menjengah ke blog ibu ni selalu ada keyword2 yang cam hape2 tah??…nak marah ada…nak gelak ada…tensi tau tensi cam nie….ce tengok…ce tengok…


mak main ngan pak dolah...kah kah kah
eh!…ce korang google benda yang berpekdah banyak-banyak siket…macam cara2 mengerjakan solat tahjjud ker?….kelebihan atau fadhilat membaca ayat Kursi ker?…macam2 lagi….kan lebih afdhal, ini yang di google benda2 merapek merapu macam nie…tak elok ya anak2…yang ibu bengang tu sesatnya sampai ke sini pulak tu….ni mesti gara2 nama samaran “bang dollah” I yang terre memasak tu kan?….ekekeke (sipu2 je)



P/S ku : semalam ayah bawak ibu makan kat Pizza, nyambut besday ibu…ti ibu buat entri Pizza lak…lagi kenyang………kan?






kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

pizzzaaaaaa....~

Freaky berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ macam mana la boleh sesat yang tu.. huhu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ ye ye...sabor...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Freaky tulah pasal...tak kena sungguh...ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...