Saya rasa tidak aman lagi!!



Bismillah,


Assalamualaikum semua…haaaa, hari ni ibu sedikit terkezut dan bercampur baur ngan seram sejuk jugak….cek2 keyword macam biasa, len pulak keyword yang muncul. Kali ni lebih mendebarkan sebab ibu tak tau sapa yang search nieh??….sapa??…sapa??…kalau berani tunjukkan diri kat ruang komen nie nanti (sorang je pun)….ibu tunggu…hehe


google nama penuh wa ni pa citer
naper yang gi google nama penuh ibu nieh??…ibu tatut tau…seram pun ada…ada stalker ker?….ke ada sedara mara jauh yang lama dah tak jumpa?…ke kawan lama ibu nieh??….ibu tatut…uwaaaaa

P/S ku : ntah2 ni kawan lama ibu nie?…tadi baru jer berjejak kasih ngan gf ibu zaman anak dara dulu kat FB…dapat bual kat phone rasa nak berlinang air mata nie…rinduuuuuuuu kat ko emaaaaa….

kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...