Muhammad Danial Yusof dah ABANG2 lah… :)




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Ehehehe….takder mende nak story nie…tapi tadi ibu ada snap zip zap picture Abang Danial…panggil abang tetiba jer bila tengok tumbesaran dia skang ni…tak perasan bila hari2 duk kat umah jaga anak nie...... dari hari ke hari ibu tengok, baru ni ibu perasan Danial dah macam abang2 lah….


Tak tau disebabkan apa??…tapi bila ibu perati betul2 ibu perasan kalau rambut dia pendek jek mesti nampak cam budak2 kecik lagi…tapi bila rambut dia dah mula panjang mencucuk mata, masa tulah wajah dia nie ibu tengok cam abang2 lak…anak sendirikan?…sendiri jer yang perasan…...


Jom tengok rambut danial yang panjang mencucuk mata tu…ibu suker tengok…pantang orang nak ambik gambor suker benor dia…ikut sapa gaknyer??…kalau ibu tak suker sangat bergambar…pemalu lah kata, ikut ayah dia nilah…nampak jer ganas tapi bila bergambar siap posing ala2 ambik gambor kawin gitu..merenung sana merenung sini…………………..KAH KAH KAH KAH…………ampun banggg.



danial 4
Muhammad Danial Yusof Bin Abd Latif
Ibu : Ibu saaaayang nenial…nenial sayang ibu tak?
Danial : sayang!!!!…sayang beshar punyer…nanti keluar beli keta konkrol kan bu?
Ibu : ??????? (kene jerat rupanyer…erk!!)


Ibu suker rambut Danial panjang macam ni…sama ngan Adam, tapi bila ibu suker ayah lak yang tak suker…kejap2 kang dia kata nak potong…kejap2 lagi kang ayah kata nak pi potong…”alah..bawak jer budak kat kedai Ravi tu zassssss zassss kejap jek dia gondolkan”…..huh!! tak sentimentel betul lah ayah ni…suker buat ibu sentap!…


P/S ku : selagi rambut tak cucuk mata…selagi tulah Ia tetap disitu (puitis) 






kalau suka LIKE k... :D

14 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

ajumohit berkata... Reply To This Comment

hehheeh sungguh puitis ayat itu...dh besar abg danial ni

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit tulah...dah besar tapi.....

mama ainnurzariff berkata... Reply To This Comment

shiela..abang2 tu ape??..encem boy!!!..psstt...pasal edit blog tu..nanti2 la,sbb belum jemu ngan layout yg ade tu..bile dah jemu..i akan kejar u walau dimana dirimu berada..ahaks...

Amni berkata... Reply To This Comment

hahaha.. comel la kak.... pandai tau dia.. sama macam anak sedara kita,,, pon pandai ngelat cam gitu.. ekekek

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@mama ainnurzariff abang2 tu macam dah besar2 lah...macam abang2 lagaknya...ekkee

okeylah..bila nak nanti gitau ya :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Amni yeker?..budak2 memang gitu kan? :)

Haffiz MohdNoor berkata... Reply To This Comment

comel laaa hehe

Hanis Azla berkata... Reply To This Comment

akak pun suka bila anak2 lelaki berambut panjang sikit.. nmpk cute sgt.. tp sebab dah sekolah tak dptlah nak simpan panjang.. bijak nenial perkena ibu yer.. puji2 ada makna.. he..he.. shiela.. anak2 kita mmg selalu nmpk mcm budak paling comel di mata kita kan..

qellissa berkata... Reply To This Comment

Sebijik muka u lah si nenial ni..hahaha dia pandai ye membodek u..
hensem apa u rambut panjang cenggitu..i suker tgk..

P/s: i misshhh u tooo..huarghhhhh

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

"Eenie meenie miney mo
Catch a bad chick by her toe
If she holla (if, if, if she holla) let her go"

eh..nenial rupanya...ingat JB tadi :D

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Haffiz MohdNoor betui kaa...mekasih ya hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hanis Azla tulah kak...naak sendiri memang ibu dia je yang nampak comel ekekeke....kalau rambut panjang barulah bermaya siket shiela tengok..kalau pendek je..huh! sedihhh

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa ramai cakap sebijik sebijik muka i...adam yang ikut ayah dia...

danial memang pandai membodek...tapi sejukkk perut i bila dengar dia bodek i.... :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas OMG OMG!! ko memang pandai ar dik....ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...