Nasi Lemak + Ayam Goreng = sarapan pagi tadi


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Apa kabar orang kampong??….hari ni ayah buat sarap…nasi lemak ngan ayam goreng…sedap yah…bodek jek ibu ni yer?…ekekeke, ibu kalau puji2 tu betullah tu…kalau TAK SEDAP ibu diam2 jek….tapi kalau SEDAP YANG KURANG masin ibu cakap ngan ayah kurang garam…kalau kurang manis ibu cakap jugak ngan ayah kurang manis…


TAPI!! kalau MEMANG SEDAP…ibu bodek ayah kaw2 ngatekan masakan ayah tu MEMANG SEDAP!! tiada tolok bandingannnya….jadik bila ayah tahu tu next time adalah improvement dia tang mana ok tang mana tak ok…(Macamlah ibu nie CHEF hebat lak ek??…hehe)


Jomlah ibu jamu orang2 kampong makan nasik lemak jer hari ni…sampai petang tak abis….kenyang pon sampai ke petang lah gamaknyer…dap yah…daaappp….


P1020459
Menu meletops pagi ini….




P/S ku : kalau puji tu biar IKHLAS...jadi orang yang memasak pun akan masak dengan IKHLAS juga = hasilnya adalah masakan yang SEDAP






kalau suka LIKE k... :D

16 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

qamarguyz berkata... Reply To This Comment

salam ziarah..
betul sis..
paling penting dalam masakan juga adalah keikhlasan..
pernah try masakan orang yang tak ikhlas ngan ikhlas..
ada bezanya..huhu

ajumohit berkata... Reply To This Comment

sedapnya nmpk nasi lemak tu...air tgn ibu paling sedap di dunia ini

Lelord berkata... Reply To This Comment

aku mkn dh nasik lemak smlm

Izan Ishak berkata... Reply To This Comment

dapnyaaaa nasik lemak. dah lama tak buat ni. lagi2 bila air tgn en suami...spesel gitu~

umialya berkata... Reply To This Comment

nasi lemak special

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qamarguyz salam roy...betulkan..ada beza bila kita masak ikhlas dan tidak...rasa dia mesti len... :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit emang sedap...tapi ni air tangan encik latif lak...hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord makan sik lemak ambik giliran ling

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Izan Ishak esok sarap leh menu sik lemak ni izan...dappp hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@umialya betul...special :)

Syazwani Amira berkata... Reply To This Comment

sedapnye,, tetibe prut ni berbunyi plak tgk ns lemak ni hehe ;)

Onitsuka_hana berkata... Reply To This Comment

Waaah sedapnyaa

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Syazwani Amira kena crik nasik lemak tu..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Onitsuka_hana Alhamdulillah...mmg sedap dik...hehe

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

.... (mata tak berkelip memandang skrin)

.... (perut mula buat konsert amal)

tu tandanya tengok gambar pun dah tau sedap.. (ikhlas ni :D)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@tengkorakemas kih kih kih...tau TE puji mesti ikhlas...sis leh rasa ni...hehe (thanks ya support tak berbelah bagi nih )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...