Malaysia vs S’pore 1-1….ada ibu kesah haaaaaaaaaaaaaaaaaa (maniskan kurma itu?)



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Harimau_Malaya_Black_Rilekslah.com
ambik kat incik google jerr…
mekasih incik google…awak mmg sumber maklumat terpantas lah…ngeh3!!!


Hai semuaaaa….haaaa, amacam??? marah ker tak dapat lepas Piala Dunia??…janganlah marah2, janganlah frust…kita sepatutnya BERBANGGA dengan pemain HARIMAU MALAYSIA tauu…kenapa?? kerana diorang memang hebat melawan S’pore walaupun kita takder rezeki. Semangat tetap semangat!!…diorang main sampai ke titisan peluh yang pengabis tadi. Kesian kat diorang tau kalau korang marah2 n frust2!!…ibu tak suker korang!! (tetiba…akakaka)


HARIMAU MALAYSIA memang dah meningkat permainan dia…cuma belum rezeki kita jer lagi…korang nak risau apa, kalau betul rezeki kita takkan lari gunung di kejar….tapi usaha tetaplah usaha…memang diorang dah berusaha sehabis kuat tadi…tak nampak ker??…ehhh, ibu nampak…..ibu BANGGAlah sebab “SEMUA pemain bola kita adalah RAKYAT MALAYSIA….bangga ibu bangga!!! bukan BONGKAK ya…HARIMAU MALAYSIA!! saya cayer sama awak!!”…(ala2 retis gitew)



pasukan bola sepak malaysia
google gak nieh..
saya cayer sama awak HARIMAU MALAYA…
sokongan saya takkan berbelah bagi…
cayer lah kat saya pulak…
BANGGA betul saya ngan anak2 MALAYSIA nieh…
Lagi2 kat SAFEE SALI….


268382_259152494099763_169759156372431_1241027_6358363_n
google jangan tak google..
to incik Apex…tak duliklah apa juga kontobersi yang sedang melanda…sedangkan pantai dilambung ombak....kan?
saya tetap percaya kat awak…awak bermain dengan penuh konsisten!!
bagus awak tangkap bola itu….saya suker…..suker sekkali…
incik Apex ngan Safee Sali memang berbakat…
abe weeeeiiii………..(saya rasa kalau incik Apex men kat S'Pore ritu ada can MAS menang kot?)



P/S ku : terharu bila tengok kesungguhan ANAK MUDA MALAYSIA bertarung tadi, berpeluh peluh lah haiii……sokongan ibu tidak berbelah bagi!! (kalau bukan kita yang bagi semangat…nak harapkan siapa lagi??)






kalau suka LIKE k... :D

10 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Lelord berkata... Reply To This Comment

aku setuju...jgn kalian2 diluar sana dok ckp mcm2 hah cuba korang main tengok sapa terer

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@LelordAAAAAUUUMMMMMMMM....biar aku geget2 mereka yang frust ngan HARIMAU MALAYA ling....biarkan aku jer...hehhehehe

larradanish berkata... Reply To This Comment

chaiyokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Hanis Azla berkata... Reply To This Comment

mmg bukan rezeki kita kan.. takpelah.. maybe next time.. apa2 pun mmg tetap bangga dgn team harimau malaysia kita..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larradanish caiyokkkk

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hanis Azla ya...maybe next time.... :)

qellissa berkata... Reply To This Comment

Suka tengok apek beraksi semalam, tapi x suka kalau dia tinggal kan tunang dia semata2 nak pergi kat pompuan tuh..cisss..(eh i pulak emosi terganggu)

|| NaFiRaa || berkata... Reply To This Comment

suka jugak tengok game malam tadi!! walaupon x menang.. tapi nampak lah pemain malaysia bermain dgn bersungguh2.. kiranya kalah yang bermaruah laaa...

GO Harimau Malaya!!!!

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa ye ye setuju tu babe...sayang tunang dia tu dah oklah tu...kan? semoga dipanjangkan jodoh mereka berdua. AMIN.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@|| NaFiRaa || ya betul tu mama...kalah bermaruah lah...

GO Harimau Malaya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...