Thanks Nuffnang!! bagi BE lagi :)


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Apa kabar semua?…sihat?…ibu, ayah n de boys sihat alhamdulillah. Begitulah juga hendaknya untuk kamu2 semua ya. Amin, hari ni ibu nak ucapkan terima kasih banyak2 lagi lagi lagi pada Nuffy sebab masih sudi lagi nak bagi BE kat ibu…entah yang keberapa kali ibu pun tak pasti dah…tapi ibu sungguh tak sangka Nuffy baik hati bagi lagi ibu peluang merasa BE. Terima kasih banyak2 lagi sekali Nuffnang!! I lep U.


be lagi
dapat BE Celcom SOX…. Smile



P/S ku : ibu malas dah nak tukar2 iklan len kat dlm blog nieh…hehe





kalau suka LIKE k... :D

22 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Penggemar Coklat berkata... Reply To This Comment

wah~ thniah

<=tau letak daftr nuf dgn letak iklan kat blog je..lol

ajumohit berkata... Reply To This Comment

Tahniah Sheila, comey sungguh header baru tu!!!!

aanie berkata... Reply To This Comment

tahniah!! best tu dpt be celcom..masyuukkk...

mommyYen berkata... Reply To This Comment

wah,wah..tahniah Ibu..kena rajin BW lagi ni..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... Reply To This Comment

tahniah babe..
ai manyak dh jd ME, sob.. sob.. sob.. =/

apak cikidong berkata... Reply To This Comment

waaa bestnyeee... tak pernah merasa.. :D

qellissa berkata... Reply To This Comment

tahniah babe..i dah lama x dpt BE..jeles...huarggghhh

|| NaFiRaa || berkata... Reply To This Comment

wahhh.. masyuk lah kali nih... tahniah2!!

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Penggemar Coklat tq yer :)

tak kisahlah yang penting ada orang klik wet pun masyuk ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit tq aju...ekeke comey ker/...kelakor jer shiela tgk ...wat gelak2..ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@aanie tq yer...hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@mommyYen tq mommy...tulah masalah nyer mommy...dapat jer be, bw pon kelaut ekekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ thanks babe...huhu, yang ni mintak2 banyak siket rezeki masyuk baru jadik me

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@apak cikidong tipulah apak tak penah merasa....takkanlah..huh

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@qellissa i pun lama baru ni dapat rasa babe hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@|| NaFiRaa || tq mama...hehe

Lelord berkata... Reply To This Comment

pheeweet tahniah lingg

NurShahFamily berkata... Reply To This Comment

tahniah ye hehehehe... nengadap pc je dpt wit

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord tq ling :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@NurShahFamily tq ye nur...Alhamdulillah, walau pun tak banyak rezeki tetap disyukuri. :)

Elie Lily berkata... Reply To This Comment

pasni da dapat cek, belanja elie ya?
ahahha

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Elie Lily alolo...ok jer dik hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...