Danial oh! Danial….


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Malam semua…dah kenyang berbuka??…Alhamdulillah, ni ibu nak tunjuk dak Nenial nih……asik nak perhatian ibu jek. Sekejap2 panggil ibu nak tunjuk itu..sekejap2 panggil ibu nak tunjuk ibu..kang kejap2 lagi panggil lagi ibu nak tunjuk itu dan ini…adehhhhhhh…letih lah haiii melayan bujang sorang nih. Cayalah!!…memang letih, letih2 pun layankan juga…paling takleh tahan tu dia panggil ibu nak tunjuk kat ibu yang dia pon boleh buat saaama macam ayah buat. Buat apa?  haa..meh tengok






268382_259152494099763_169759156372431_1241027_6358363_n
uikkk…encemnyyerrr diorang2 nih!…encem macam anak aku!!




danial5
maaf lah gambar tak berapa nak jelas…kamera dah canggih, 8 megapixel nih…naper lak gambar tak canggih??
haaa…nampak tak dia nak tunjuk apa kat ibu kali nih??
haaaaaaaaa (panjang siket)….nenial pon boleh pakai kain pelekat macam ayah buat..
senang jer rupa2nyer…gulung2 kan dah jadik…
nampak tak ibu??...pandai kan nenial??
akakakaka…comel lah nenial..lebih comel nenial daripada ayah cenggini…
molek sangatlah pakai kain pelekat gulung gini pastu masih pakai pampers malam lagi…
banyak lagi nak kena belajar nih…ce belajar bangun kencing tengah malam kat bilik air…
baru ah lelaki…kan?..kan?…ekekeke



P/S ku : Adam punya jersi Harimau Malaya no.10 tau…Adam Sali gitew…akakaka




 

kalau suka LIKE k... :D

16 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock berkata... Reply To This Comment

hensemnya daniel:)

slmt hr ry

mommyYen berkata... Reply To This Comment

kehkehkeh..nenial cakap.lagi sbln dua nenial belajar bangun mlm utk kencing...
tiru abg Yen punya style,bangun mlm kencing,asyek kejutkan mommy je,tu psl mommy pun kekadang liat juga bangun nehh...

Hana Faza-same person berkata... Reply To This Comment

hehehe..sweetnya...comel

ajumohit berkata... Reply To This Comment

Pandainya nenial, ni blaja gulung kain samping ye hihi

Lelord berkata... Reply To This Comment

eh menantu ku...huhuhuhu

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock terima kasih...selamat hari raya jugak!! :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@mommyYen ekeke..senanglah yenyen dah tak pakai pampers lagi...nih danial kalau siang jek tak pakai...kalau malam ngan jenjalan mesti nak pakai...kalau malam ayah lah mangsa ibu kena bangun wat susu @ salin pampers anak2...kalau kena bangun kencing malam kat bilik air konpem ayah gak yg kena nih..hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Hana Faza-same person tq aunty hana...selamat hari raya eh :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit bukan gulung kain samping...gulung kain pelekat nak sembahyang or tidor malam...akakaka

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord huhuhuhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata... Reply To This Comment

comel nye..
nak jadi laki lagi sunat cepat yew nenial...

yana berkata... Reply To This Comment

alahai.. comeyynya :)

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ kan?

iyelah ko nakutkan nenial jek dah citer sal sunat nieh...puk kang

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@yana tenkiu yana :)

larradanish berkata... Reply To This Comment

x menahan nengokkan rambut dia tu..tu yg buat dia cute sesangat sheila..

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@larradanish like 100x komen larra nieh...yeahhh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...