Ayah pandai menggubah?




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Salam petang semua…..ayah dah pandai menggubahlah skang nie…hehehe gubah apa? gubah bunga ker?  makin dilayan Adam makin terserlah lak kebolehan ayah duk menggubah. Macam biasa Adam ingat @ perasan yang dia akan kelihatan lebih encem lagik….


nak buat acane? skang nie memang adam kuat sangat ferasan. Suar enjean memang tak tinggal…lepas mandi mesti suar enjean…plus pulak skang ni mesti nak padan ngan baju yang ada butang kat depan. Adoiyaii….yaii yaiii yai…



P1020718
ahhaiii…..fesyen kepala dengan lilitan kain busyuk!
ari tu nyer fesyen ala2 pendekar..kali ni tak pasti lak datang dari mane?
macam pernah kulihat…tapi dimana ya?

P1020720
haaaaaaa…..betapa encemnyerr saye!…an? aan?

P1020722
ehemm…ehheem…..pandangan dari shishi kanan!

P1020723
pandangan dari shishi kiri….acane??…pandaikan saye bergaye?..
agak2 saye datang dari mane?…ce teka? ce teka?



P/S ku : ce tengok muke adam dari mula sampai last tue….bajet2 cam photographer yang dok ngambik gambar dia kan?? dengan mata, dengan senyuman, dengan gaya…huahuahuahuahua…senak perot ibu ngan ayah ketawa…






kalau suka LIKE k... :D

8 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

mommyYen berkata... Reply To This Comment

alahai..cute nyer dia bergaya..!

|| NaFiRaa || berkata... Reply To This Comment

alahaiii..ensem lah anak teruna ibu nih..pandai bergaya plak tuh~

siti zaleha berkata... Reply To This Comment

ehem....nampak gaya confirmlah sheila...awak bakal dapat baby girl...hehe tekaan saya utk kesekian kalinya...;)

wan nurul hezrina berkata... Reply To This Comment

moga akak dapat bby gurl=)besarnya topi dier..cumill

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@mommyYen kan? kan? hehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@|| NaFiRaa || hehe mekasih mama...nak booking gugirl mama satu leh? ekekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@siti zaleha AMIN YARABBAL ALAMIN...mekasih cikgu...heheh tapi mengapa agaknyer ye cikgu?..ekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@wan nurul hezrina mekasih nurul...AMIN. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...