Ayah punya kerjalah ni…..



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 
 
Petang semua….ni ibu tengah rilek2 lu sebelum main masak2. Biasa ibu masak petaaaaaangg siket, biar lauk tu fresh lagik bila ayah balik dari kerja…gitew. Jadik bila tengah rilek2 tu ibu pun belek2 kamera ibu, sekali ada gambar adam yang ayah candid.
  

Ayah memang takder kerja gaknye malam tadi, adam lak jadik mangsa sebab nenial semalam dah tidor awal. Kesian anak ibu sorang ni….selalu jadik mangsa ayah. (yeker?? macam TERBALIK je?). Apa jugak yang ayah buat kat anak bucuk bacin ibu sorang ni…memang bacinlah dia malam tadi…hehehehehe



adamadam
"tah hape2lah ayah ni…dah macam anne ceti bahu baiyaa insepektor sahab lah kite kan bu?? encem kan kite??"
kih kih kih kih…kemain syok lagi adam ayah dia dok kerjakan dia macam gini…
masa ni dia tengah perasan encem tau…kah kah kah…dia bajet2 apa yg ayah buat skang ni semata2 buat dia kelihatan lebbihhh encem lagik!!
muahahahaha…geli pinggang ibu macam kena geletek2 pasal dia ni sedang dalam mode perasaan!!
padahal puas ayah ngan ibu dok gelakkan dia…kejap2 pegang2 kain atas kepala tue tuk pastikan kain tu tak tertanggal….kesian betul budak ni kena main2kan ngan ayah ibu dia macam ni..
Siap posing sungguh2 lagik…dah snap dia nak tengok…cek lah konon2 gambar dia ok ke tidak…tengok gambar yang kedua tu….senyum takyah nak kate ape2 yek?…





 

P/S ku : ayah takder kerja + ibu tak sempat memberi bantuan = adam jadik mangsa!! 






kalau suka LIKE k... :D

8 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Puan Avy (Lisz Nurizaliza) berkata... Reply To This Comment

ekekekeke....kejam en latif ni...cian en adam...nasib baik momel...maintain momel gitu....:)

ajumohit berkata... Reply To This Comment

Hihi rajin ayahnya melayan si Adam, mmg ye lah Sheila, Adam tetap enjeans nya hihi

|| NaFiRaa || berkata... Reply To This Comment

kekeke..kiutnye adam..hehehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Puan Avy (Lisz Nurizaliza) boleh tahan jugaklah kejamnya...ekekeke

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit kalau kat rumah jek ayah takder pilihan..kena gak rajin2 layan kerenah anak2...

kannn?...enjeans mmg tak tinggal...hehehe

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@|| NaFiRaa || :)

anisalya berkata... Reply To This Comment

tapi tetap comel.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@anisalya mekacih auntyy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...