suar enjean Adam…




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Petang semua….petang2 gini layan tv citer nada cinta…kui3, layan  citer budak2 gini kena gelak ngan ayah jek…tapi tulah, ibu layankan si Randy Pangalila jer nih…kalau tak tak koser ibu nak nengok…hihihi
  

Hari ni ibu tak masak…dah nge”date” ngan ayah malam ni makan kat luar jek…malehhhnye ibu nak masak. Pemalas betul ibu ni…tapi tekak ni teringin nak makan sup gear box lah…..dari ari tu teringin nak makan, kena gak carik ni…mana boleh tangguh2 lagi…

 
Suh ayah cari tulang gear box kat pasar asik lupa jek…asik2 lupaaaa jek…kan dah kena belanja ibu, kalau tak konpem ibu masak sendiri jek kat rumah…lagi sedap ekekekeke…..


Apa kebenda dari tadi membebel pasal tulang gear box lak?…ibu selalu gitu kan? tak kena ngena langsung ngan tajuk…memang ibu nak citer pasal adam ni tadi. Pasal suar enjean adam….pagi ppetang siang malam, asal mandi jek mesti nak pakai suar enjean….jenuh dah ibu basuh suar enjean hari2… 

 
Ayah lak kena beli lagi 2 ke 3 helai suar enjean baru tuk adam semata-mata tak tahan dengar ibu membebel hari2 penat basuh suar enjean adam. Abih tue…nurun sape lagi perangai anaknya kalau tak dari ayahnya…keluar pergi jalan jek pakai seluar jean…keluar gi kedai pun pakai seluar jean…jadik anak ni ngiiikot….kan? betulkan ibu?
 
 
P1020685
amboi…baru bangun tidor ni…mandi pon belom lagi… 

 
P1020686
ecceh ceh ceh….
  

P1020688
ahaiiii….kemain lagik…tak lepas2 tangan lam kocek…
kemain eksen lagik!
ingat wangilah tu…ucuk tau awak tu….
  

P1020691
tengok abang tuh…lek2 jek duk rumah pakai santai2 jek…
awak kemain lagik…
amboi…dah macam orang bujang lak gayanya ..…
sebjik cam ayah ko nak…
  

P1020692
ha…baru nak mandi??…ingatkan tak nak mandi tadi…. 

 
Adam adammm…acaner ibu nak buat nieh??…payah ni….payah payah…..
 
  

P/S ku :  Ingatkan lepas mandi boleh tukar suar lain…tak dapaaattt……






kalau suka LIKE k... :D

10 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

abah khalisha berkata... Reply To This Comment

wah bergaya btl..tp namper pampers tu..hehehe

Thanks Yuyu Zulaikha Sebab Sudi Makan Bersama

ajumohit berkata... Reply To This Comment

hehehe comelnya adam ngan suar jeans dia tu, tgn masuk poket tak tahan tuuu heheheh

anisalya berkata... Reply To This Comment

sama la macam anak2 sy. lps mndi nak seluar jeans. mlm pun nak selaur jeans jgk. tp mlm tu blh pujuk. penang ok nak selaur jeans je.

Mama Adam berkata... Reply To This Comment

Wah.... Nasib baik Adam saya x kisah. Dok umah sempoi aje. Tapi, kalo brrjalan mmg hensem. Kene pakai minyak rambut n perfume sekali.

Lelord berkata... Reply To This Comment

hahhahaha kemain lg kan adam...nenial ilek jek

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@abah khalisha hahahaha...pampers tu mana boleh takder...ti tak der isis lak belakang suar iye...

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@ajumohit tulah aju...sekarang ni lain macam betul...tulah penangan nak dapata dik gaknye...bergaya dia macam syok sendiri lak...kalau bawak jenjalan tu gelihati tau

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@anisalya memang pening kan anis...kalau balik jenjalan tu jgn harap dpt tanggal suar enjeans dia...bawak tidor sampai pagi.

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Mama Adam hehehehee....kalau minyak rambut ngan perfume habislah ibu....konpem kalau adam sini pandai pakai minyak rambut n perfume bertambah bankrapC lah ayahnya....tapi comellah adam sana bergaya ngan perfume sekali hahahahaha

Shiela Latif berkata... Reply To This Comment

@Lelord saborrrr jek aku ling..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...