Danial, Adam & Ameera <3



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
  

Salam petang semua, hari ni ibu takde buat apa-apa. Duduk jer kat rumah tunggu ayah baik dari kerja, hari ni ayah kena kerja boring sungguh bila ayah kerja masa hari cuti-cuti cenggini. Tapi takpelah, besok ayah dah janji nak bawak ibu, Danial, Adam ngan Ameera jalan-jalan ke Melaka.
  

Yeayyyyyy!!! seronoknya nak jalan-jalan Melaka, besok hari jadi Adam konon-konon nak sambut besday dia ke sana jer bawak jalan-jalan. Dah besar anak bujang ibu yang #2 ni, dah masuk 3 tahun. Tahun depan nak masuk 4 tahun pulak, tahun depan dah boleh hantar pergi sekolah kot?..tapi Adam pulak belum sedia nak ke sekolah, bila ditanya “tahun depan Adam pergi sekolah ye?” dia jawab “taknakk!” adooohhhh.
  

Itu nanti ibu dengan ayah akan cari jalan keluar, kadang-kadang Adam ni mula-mula jer dia buat hal, lepas tu dia pulak yang eksaited lebih-lebih. Agak-agak besok nak jalan ke mana pulak yer kat Melaka nun. Asik-asik ayah bawak ibu pergi Dataran Pahlawan jer (betul ker nama dia ni??). Nasib baik jalan dalam tu seronok, ingat nak jalan-jalan area bangunan merah tu haaa…hehehe nak bergambar dekat depan kapal tu… 

 
Okeylah nak sambung tengok TV, tapi seperti biasanyalah…ibu mesti nak jugak tepek gambar anak3 ibu. Hari ni tiga-tiga orang ibu tepek gambar yang paling TERbaru sekali.
  

 
548465_534234709924528_1078296219_n
Muhammad Danial Yusof anak #1
Dah besarlah abang nenial…bukan main lagi menegak macam ayam jantan nak berkokok!
hehehe
  


76221_526503850711066_1767468184_n
Muhammad Adam Danish anak #2
ni pun sepatutnya dah besar jugak…tapi tulah, masih dengan kain busyuk dia tu kemana-mana tak nak lepas lagi. Tu pasal takut nak pergi sekolah agaknya hehehe
  


223617_533699473311385_657125790_n
Ameera Adni Rose anak #3
Yang ni tak boleh pergi mana-mana sebab dia ni buah hati ibu intan payung busyuk bachin ibu sorang ni hehehe…geram tengok lemak-lemak yang berlipat-lipat tu.
 


 
P/S ku : seronok tengok anak3 membesar depan mata. 




kalau suka LIKE k... :D

16 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

kan~ walaupon banyak ragam dorang.. tapi tetap rasa lega bila dorang membesar dengan kita~

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@Nafira usof 100% tepat mama!! hehe

cik mun berkata... Reply To This Comment

comelnye anak2 ibu..

CiK FizA berkata... Reply To This Comment

comelnya diorang. geram tgk. rasa nak cubit2 je. hee :DD

Mia Liana berkata... Reply To This Comment

wahhh cute2 belaka anak-anaknya.... sweet..

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@cik mun mekasihhh :)

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@CiK FizA mekasih jugaaakkk :)

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@Mia Liana mekasih :)

krole berkata... Reply To This Comment

huhuu msti sronok kan wak...insyallah tahun depan tiba pla giliran krole menjadi ayah yeah!!!

mommyYen berkata... Reply To This Comment

ibu...

dah mkin comel Ameera..ibu tukar la header baru tambah doll Ameera pula..

Sop berkata... Reply To This Comment

sonok tgk anak2 membesar kan?
walaupun byk cabaran tp kita tetap gembra... :)

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@krole waaaa tahniah krole..lama tak jenguk blog krole alih2 dah nak jadik bapa tak lama lagi. InsyaAllah moga semuanya dipermudahkan. :)

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@mommyYen adoilah mommy...tu yang malasnyaa nak buat doll ameera hehehe

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@Sop betul tu sop...bahagianye mungkin akan lebih dirasa masa diorang dah besar nanti. InsyaAllah Amin yarabbal alamin.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata... Reply To This Comment

alahai mmg geram la tgk ameera bambam..comell sgt, abg2nya pun encem..

Shilla Latif berkata... Reply To This Comment

@Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY TQ sweetmama... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...