Hujung minggu yang bermakna <3




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 

Salam pagi semua, minggu ni ibu n family rasa gembira sangat. Sebab minggu ni ibu ngan ayah dapat buat apa yang kami asik cakap-cakapkan sahaja 2 ke 3 bulan ni. Iaitu, bersenam sekeluarga di hujung minggu. Hoyyee hoyyeee akhirnya kami 5 sekeluarga berjaya melakukannya. Semacam je ayat aku ni.

 
Ibu pun sama jugak berjogging, hari yang kedua ritu hari Ahad. Hari Sabtu belum join lagi, ibu jogging sama-sama menolak stroller Ameera. Jadi sambil ibu berjogging, Ameera pun ikut jugak berjogging tapi dia bantai tidur lena dalam stroller tu. Bagus anak dara ibu ni tak banyak kerenah, ibu shaaaaaaayang Ameera.
 

Jom tengok gambar, tapi gambar ibu masa jogging tu takde sebab tukang ambik gambar ni ibu je sorang. Pulak hari pertama jer sempat nak bergambar bagai, hari kedua ibu ngan Ameera dah bz. Next week kita sambung lagiiii. Hoyyeee hoyyeeeeeee


 
IMG-20121208-00246_1355108599221_n
Good Morniiiiiinngggg, from Tambak Pontian With Luve (bling bling sambil kelip-kelip mata)
 
IMG-20121208-00248_1355108322652_n
Mari kita mulakan!! BERSEMANGAT!!
 
IMG-20121208-00241
iyah..iyah…iyahhh…lari..lari…lariii
 
IMG-20121208-00243
tengok laut jaappp….indahnya sepoi sepoi bahasa angin di sini.
 
IMG-20121208-00251
Ibu ngan Ameera duk diam-diam sini tengok uncle-uncle ber TAICHI okeehhh…
 
IMG-20121208-00252_1355069614172_n
Dah johgeeng Attam nak main pullak ibu…..
 
 
P/S : seronoknyaaaaaaa….next week ayah ngan ibu bertambah semangat nak bersenam lahgi. Hoyyeee hoyyeeeee…..



kalau suka LIKE k... :D

3 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

QasehnyaRania berkata... Reply To This Comment

singgah..
done maxis

jom tengok hasil kerja pelajar kolej komuniti
lepas ni jom pakat2 daftar anak2 atau adik2 ke kolej komuniti

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/12/pertandingan-busana-kotemporari-2012.html

Izan Ishak berkata... Reply To This Comment

wahhh.. kemain syoknya ibu ngan ayah jogging pagi2 ye. kami ni dah lama tak beriadah. mmg syok buat aktvt keluarga camni kan.

Izan Ishak berkata... Reply To This Comment

wahhh.. kemain syoknya ibu ngan ayah jogging pagi2 ye. kami ni dah lama tak beriadah. mmg syok buat aktvt keluarga camni kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...