Nuffnang....we luve you forever!!!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم✿
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿


Salam malam semua...lama ibu tak update, ni ibu update jap sebelum balik kampung ibu...macam jauh sangat hihihi. Dekat jer, ibu nak update pasal BE baru yang ibu dapat. Nuffnang ni baik hati betul dengan blog ibu, ayah dan anak3 ni. Sebelum habis jer satu-satu BE tu mesti ibu dapat BE yang baru.


Tu pasal ibu sayang ngan Nuffnang ni, ibu tak buat apa2 sangat pun. Just update blog...BW siket2 InshaaAllah Alhamdulillah dapat rezeki terpijak. Best kan? Walaupun tak sehebat income blogger2 lain tapi ibu syukur jugak dapat berapa pun. Yang penting halal. Amin.


Ok...ni ibu tepek gambar terbaru anak dara ibu.
Dia ni dah pandai meniarap....
Dah pandai mengensot-ngensot...bukan suster ngensot ye? Ye?
Dah angkat2 punggung nak mula merangkak kot?
Tak sabar nak tunggu dia pandai duduk sendiri...hihi
Mesti bertambah comel kan?


P/S : thank you soooooooooooo much nuffnang! We luve you! Mmuuaahhh.






kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

NARDtheNERD berkata... Reply To This Comment

lama tak dtg sini.. tengok2 dah ade ameera. hihi. :)

Lara Cameo berkata... Reply To This Comment

ala tomey2 yeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...