Ameera Adni Rose @8 bulan…



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿
 
 
Salam sayang semuaaaaaaaaa….Ya Allah rindunyaaaaaa kat blog ibu niiii. Lama sangat tak update blog, sampai betul hati ibu melupakan kawan2 blog ibu kat sini. Rindu sangat, tapi tulah sekarang ni sibuk jaga anak dara. Takde masa dah nak blog2, ibu aktif FB jer…huhu
 

Ni nak update anak dara ibu dah masuk 8 bulan dah sekarang ni. Pejam celik pejam celik ibu tak perasan dah lama tak update n anak dara ibu pun dah membesar. Alhamdulillah, setakat ni dah dua kali dia demam nak membesar…dia dah tumbuh gigi 4 batang hihihi
 

Meh Ameera Adni Rose cakap Assalamualaikum kat kawan2 ibu…

ameera
Ameera nak shakap kat ibu…Ameera shayang ibu, Ameera nak tawan ngan ibu…
 

Hehehe ibu jer perasan Ameera cakap gitu. Alahai anak dara…bila awak dah pandai shakap nanti cemanalah agaknya. jgn kepoh2 eh? ibu tak larat nak layan ti…

 
P/S ibu : tak lama anak dara ni pandai berjalan agaknya kan?













kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Makbed Journal berkata... Reply To This Comment

Subhanallah.. mata dia!!!!
PAkai contact lense keee?
HAHAHAHAH...

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Makbed Journal ibu guna aps perfect365 lah mak bed...hihihi, boleh solek kat gambar jer...comel kan kitewww? Haha

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

comelnye diaaaa.
untie tengok pon geram.. nak teom2 jer pipi dia tuh~

Lelord berkata... Reply To This Comment

muahahhaa mata kemain kannnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...