Salam Ramadhan :) ~




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿
 


Jaga jaga...kakak bucuk nak tium adik bucuk nii...hmmm


Salam ramadhan semua....dah separuh bulan ramadhan kita sambut kan?...sekejap jer dah masuk hari yang ke 13 ke 14 ni? Ehehehe ibu pun tak ingat sangat...puasa tahun ni lah yang paling mencabar ibu kalau korang nak tau...sebab apa? Sebab tahun ni ibu berpuasa sambil menyusukan anak anak ibu ni ha...


Fuh! Fuh! Fuh! Mencabar sangat sangat sebab ibu tak pernah alami situasi macam ni. Sedangkan kita yang menyusukan anak ni sentiasa rasa lapar dan dahaga...lagi dibulan puasa...tapi ibu dah kuatkan semangat! Ibu akan tetap berpuasa selagi ibu mampu menahan lapar dan dahaga. 


Bulan puasa ni lebih lagi cabarannya bila ibu menyusukan bukan Ameera jer....Rayyan pun ibu susukan sebab bila umi dia bekerja, ibu yang akan jaga rayyan...sebabnya rayyan menyusu dgn ibu kerana rayyan tak biasa lagi menyusu kot botol. Tapi hari ni papa dia test satu hari jaga sendiri bagi rayyan menyusu kot botol....ciannn lak kat rayyan... :( mesti dia tak biasa tu...tapi nak uat cemana? Nanti umi dia susah pulak nak kerja...ibu jaga rayyan cuma dlm ulan puasa ni jer... :(


Ini pun baru satu hari rayyan tak datang rumah ibu, ibu dah rindu...risau...cemana lah rayyan tu kat sana...lapar ker kenyang...haihhh, takpelah kan? Papa di ajar minum kot botol tu...untuk rayyan jugak nanti...susah kalau tak mau susu botol langsung nanti...tak memasal umi dia kena berenti kerja pulak....


Jadinya hari ni ibu rehat siketlah....tak macam hari biasa tu...sampai nak pengsan dikerjakan heroin ngan hero tu...hahaha...hari ni ibu plan nak buka kat luar ngan ayah ngan anak3...selalu tiap tiap hari ibu akan balik rumah abak n beruka kat sana jer...seronok berbuka ramai ramai berselera abak makan..hari ni kita tak balik rumah abak..kita lepak buka kat kedai pulaklah..tukar selera...besok baru balik lagi rumah abak... :)



Hai....ameera ni...blink blink tak? Ibu lar ni...ameera tak sabar nak sambut raya ni...tengok tengok baju raya...kasut raya dah ada...baju je belum ada...heeeeee ibu ameera tak sabar niiii...


P/s : ibu pon tak sabar ni...heeeeee









kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...