Ameera dah pandai makan ekeemmm

Bismillah, Assalamualaikum.

Salam pagi semua...ha tgh buat apa tuuu? Ibu tgh lepak lepak ngan update blog sambil henjut buai...haaaa hebak tak? Hebak tak? Ekekeke

Ni heroin ngan hero ibu tgh layan mata hujan hujan ni. Ibu jer tak lalu nak tido sampai ke malam lah baru ibu dapat tido... tapi takpelah tu. Bagus tuk ibu jugak..sik nak rehat jer kan...dah lah time ayah ada ibu banyak rehat..hehee

Skang ni anak dara dah masuk setahun sebulan....dah pandai makan ekeeemmm..dah tak payah nak pegang pegangkan bagaiii..kena tepis jer ngan anak dara ni....bab makan memang hebak dak ni...tapi berjalan belum lagi..heheeee

Agaknya ameera ni sama ngan danial kot...tang jln tu lambat siket. Setahun 3 bulan gitu baru mula nak berjalan. Tak kisahlah tu asalkan dia pandai berjalan jugak nanti. Caiyok! Baby caiyok!

Haaaaamboii...ibu punya tangan ditepis tepisnya aje...mintak siket pon tak boleh...telan liur jer...tamak ko nak haha!


Setiap masa makanan di tangan...kalau tak makan mesti nak menyusu setiap masa hehe


Nak jugak masukkan gambar hero ibu ni...ni pon dah sibuk nak makan makan kalau tengok orang makan...kesian hihi. Dah 5 bulan hero ni...tapi belum boleh makan lah sayang. Tunggu lagi sebulan jer k. Masuk jer 6 bulan baru boleh makan..ti ibu shuap eh? Kesian dia. Kiki


Ps : budak budak ni belum boleh makan kemain dia nak makn. Tp kang bila dah boleh makan ibu suap hapah tak habis dia makan. Ker ibu masak tak dap? Hihi



kalau suka LIKE k... :D

2 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Nafira usof berkata... Reply To This Comment

eh.. anak yang mana pulak tuh?
tertinggal citer kah?? heheh
kemain lagi anak dara bila dapat eskrem yer.. comelllll sgt2!

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

Tulah anak dara ni dah pandai makan..semua dia nak haha

Yang bujang comel tu anka sedara ibu = anak susuan ibu jugak..ni ibu jaga dia dlm beberapa bulan jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...