BIJI APRIKOT VITAMIN B17




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿
 
Salam semua...apa khabar? Lama tak jenguk blog ni...rindu giler! Kali ni jenguk ibu tak jenguk kosong. Ni ha ibu nak promote  produk terbaik dari ladang, satu satunya ubat/vitamin/makanan tambahan yang ibu jual. 


BIJI APRIKOT VIT17 : NO CHEMICAL.

Hmmmm...yang ada pelekat kaler hijau tu yang dah digoreng..rasa dia sedap macam makan kacang pistacio atau badam. Yang pelekat warna merah tu belum digoreng, rasa dia pahit siketlah. Siket jek...buat ubatkan? Hehe...kebaikan BIJI APRIKOT ni? Haaa...meh baca!


Boleh zoom in k....baru jelas n clear...


Pengalaman ibu yang dah makan biji aprikot ni hampir sebotol nak habis dah...ianya bagus bagus bagus untuk penghadaman kita. Hari hari hari ibu membuang, takder lagi menyimpan...bagus kan? Kelebihan yang lain tu sekarang belum lah nampak lagi tapi ibu yakin ngan biji aprikot ni sebab dari segi penghadaman tu memang nampak sangat sangatlah berkesan.


Kelebihan yang lain tentang biji aprikot ni cuba kawan kawan gugel...jangan terkejut pulak akan kehebatan biji aprikot ni. Kalau berminat nak order boleh order ngan ibu...


HUBUNGI :

ABD. LATIF (017 7619493)
ZASILLAH (019 7578951)

Berat sebotol : 250gm
Harga sebotol : RM38/sebotol
Cara pengambilan : Makan dan kunyah dalam kuantiti 7-13 biji sehari. (Basuh dahulu sebelum sebelum makan)



P/s : ubat itu ikhtiar, doa jangan dilupa..maka Allah SWT jugalah penyembuhnya. Amin yarabbal alamin.



kalau suka LIKE k... :D

0 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...