Ameera yayayayayayaaaaaa 1

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿



Salam petang semua, ibu hari ni saja je update blog semata-mata nak tepek gamo Ameera dalam ni. Geramnyaaaaaa ibu ngan dia niiiiiiii. Nak geget-geget-geget-geget dak tecik ni. Cam lollipop lah dia punya comel tu. Sabooo je ibu nahan perasaan ibu...


Yayayayayayayayaaaaaaaaaa





P/s : caaaaaaaaaayang dak nih! 





kalau suka LIKE k... :D

Nuffnang....we luve you forever!!! 2

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم✿
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿


Salam malam semua...lama ibu tak update, ni ibu update jap sebelum balik kampung ibu...macam jauh sangat hihihi. Dekat jer, ibu nak update pasal BE baru yang ibu dapat. Nuffnang ni baik hati betul dengan blog ibu, ayah dan anak3 ni. Sebelum habis jer satu-satu BE tu mesti ibu dapat BE yang baru.


Tu pasal ibu sayang ngan Nuffnang ni, ibu tak buat apa2 sangat pun. Just update blog...BW siket2 InshaaAllah Alhamdulillah dapat rezeki terpijak. Best kan? Walaupun tak sehebat income blogger2 lain tapi ibu syukur jugak dapat berapa pun. Yang penting halal. Amin.


Ok...ni ibu tepek gambar terbaru anak dara ibu.
Dia ni dah pandai meniarap....
Dah pandai mengensot-ngensot...bukan suster ngensot ye? Ye?
Dah angkat2 punggung nak mula merangkak kot?
Tak sabar nak tunggu dia pandai duduk sendiri...hihi
Mesti bertambah comel kan?


P/S : thank you soooooooooooo much nuffnang! We luve you! Mmuuaahhh.






kalau suka LIKE k... :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...