Kami sayang ayah..









بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
✿ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ✿




Salam malam semua...malam ni saja gatal rajin lak ibu nak update blog. Cerita yang dah agak basi tapi tak lah basi sangat. Barulah jugak....jom.


yeeesss...ni kek ada kena mengena ngan tajuk kat atas tu hehe
kek ni saja ibu beli tuk menghargai ayah selama ni
selama ni ayah jaga ibu ngan anak3
tetiba teringin nak bagi ayah hadiah kek
walaupun yang sebenar benarnya ayah tak makan sangat kek ni
ibu yang lebih lebih
hehehehe


tengok ayah tu makin sehat kan? makin tahun makin sehat nak cemana lagi? hehe terima kasih ayah selama ni dah menjaga ibu ngan anak3 dengan penuh kasih sayang  cukup makan pakai dan tempat tinggal. Syukur Alhamdulillah InshaaAllah. Ibu cuma mengharapkan semoga ayah terus diberikan kesihatan dan dipanjangkan umur oleh Allah SWT untuk terus menjaga ibu n  anak3. Amin yarabbal alamin.



comot tapi sedap..lagi sedap bila ibu tambahkan nutella masa ngap ngap sayot kan kek nih
hehehehe...satu hari satu slice..lama lama habis satu kek tu.
tiap kali order kek mesti nak perasa Choc Indulgence..
sampai ayah nak daftarkan ibu masuk kelas baking kek
haaaa nape gaknye ek? pengsan kot kalau 2 bulan sekali asik tempah kek jek hehe


yang ni cerita petang tadi..Alhamdulillah kat Pontian ni dah 3 hari hujan berturut turut
Syukur Ya Allah...Alhamdulillah.



ni semalam punya asam pedas ikan pari + sayur goreng
pon dah lama tak masukkan gambar lauk pauk kan??
sekali sekala masak asam pedas serba lengkap bahannya, cantek pulak kaler kuahnya
merah menyala...suka ibu. selalu kang masak daun kesom takdelah...bende takdelah...
kurang kick rasanya bila masak asam pedas takde daun kesom...kdg kdg jek takde hehe




ok..bye..nah senyum manja ibu berikan.
senyum selalu ye.
 nak out dah. 
semoga hari kita lebih bahagia dan diberkatiNYA. Amin yarabbal alamin.



P/S : ibu bahagia dengan kehidupan yang ibu ada pada masa ini, bersama orang yang tersayang, anak3 dan suami yang sangat memahami. semoga kita semua diberkatiNYA. Amin yarabbal alamin.
 
 


 
 


kalau suka LIKE k... :D

4 cuties - nak komen? KELIK SINI pon boleh!!:

Teena Tna berkata... Reply To This Comment

Aminnn...semoga akak bahagia hingga ke syurga :)

Siti Nooryanawati Mohamed berkata... Reply To This Comment

Balas kunjungan di sini sambil menabung (^^,)

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Teena Tna amin yarabbal alamin tq ye :) salam kenal :)

Zasillah Ariffin berkata... Reply To This Comment

@Siti Nooryanawati Mohamed oke tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...